بازی عملیّات انهدام ۲( نبرد خرّمشهر)

t بازی عملیّات انهدام 2( نبرد خرّمشهر)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

AmaliyateEnhedamPoster

روایتی است نو از عملیّات‌هایی بزرگ و شگرف در لابه‌لای ورق‌های تاریخ پر افتخار «هشت سال دفاع مقدّس» که در آن به مردمانی مهربان پرداخته می‌شود که کشورشان تحت تجاوز زورگویان جهان با طلایه‌داری جنایتکار قرن یعنی صدّام قرار می‌گیرد.

این مجموعه یادآور ایّامی است که لحظه به لحظه آن را غیورمردان عشق و آزادمردان جهان به بزرگی یاد می‌کنند و از مردمی می‌گویند که برای دفاع از اسلام، تشیّع، و کشورشان ایران بپاخاستند و به دفاع از مرزهای پرگهر خود جان بر کف شدند و به سوی جبهه‌های جنگ شتافتند .

این بازی‌ها بازگوکننده تاکتیک‌های نظامی دلاورمردانی است که در عین سادگی و تواضع، از فنون نظامی دقیقی استفاده می‌کردند و چنان جهان را در کار خویش متحیّر می‌ساختند که هنوز هم فعّالیّت‌های آن‌ها در دانشگاه‌های نظامی جهان مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد .

این بازی به سبک اول شخص تیرانداز است که به شبیه سازی دقیق عملیات بیت المفدس یعنی همان عملیات فتح خرمشهر می پردازد وبازیکن را با حال وهوای ان دوران آشنا می سازد به گونه ای که بازیکن در نقش نوجوان رزمنده ای به نام ابوالفضل و به عنوان یکی از هزاران رزمنده شرکت کننده در عملیات به انجام فعالیت های مختلف نظامی می پردازد تا بتواند یک پیروزی بزرگ را نصیب کرده وشهر خرمشهر را در نهایت فتح نماید .

AmaliyateEnhedamScreenShot01

                                                                                                                  منبع : سایت بازی

 

t بازی عملیّات انهدام 2( نبرد خرّمشهر)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی سرگرم کننده ساخت پل Bridge Constructor Playground

‫1 نظر ارسال شده در “بازی عملیّات انهدام ۲( نبرد خرّمشهر)

  1. sara1213 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *