با صمیمی ترین دوستم دعوام شده

t با صمیمی ترین دوستم دعوام شده

پرسش

با سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر از اینکه وقت میگذارید و به سوالات ما پاسخ میدید. خدارو شکر مشکل اولم تا حد زیادی با راهنمایی های شما حل شد.

یه راهنمایی دیگه ازتون میخواستم. من با صمیمی ترین دوستم دعوام شده و مقصر هم من بودم و کارم خیلی بد بوده و دوستم واقعا از دستم عصبانی و دلخوره. تصمیم گرفتم که یک هفته سراغش رو نگیرم تا به قول معروف شاید زمان که بگذره یه کم بهتر شه. اما الان نمیدونم هفته بعد چه جوری سر صحبت رو باهاش باز کنم. تا حد زیادی هم مطمئنم که سرد برخورد میکنه. امکانش نیست که حضوری یا تلفنی باهاش حرف بزنم و فقط از طریق تلگرام باهاش در ارتباطم.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

ممنونم که کمکم میکنید

خانم دکتر سلیقه دار، مشاور و روانشناس سایت

دوست خوبم

امیدوارم خیلی برای این راه حل دیر نشده باشد. اما بهتر است در تلگرام با عبارتی ساده و صمیمی از او عذر خواهی کنی و به او اطمینان دهی که در آینده از چنین اشتباهاتی دوری خواهی کرد. اما اگر امکان بیان از طریق تلگرام هم نبود در روز رویارویی با او آرامش خودت را حفظ کن و گرم تر از همیشه با او سلام و علیک کن و در برابر بی تفاوتی او فوری موضع نگیر. سپس بدون اینکه بعد از سلام فاصله بیندازی از او عذرخواهی کن و به او بگو که متوجه اشتباهت شده ای و حالا فکر می کنی با توجه به این آگاهی مستحق این هستی که دوباره رابطه خوبی داشته باشید. به خودت شجاعت بده که از این رفتار طلب بخشش نمیترسی و میتوانی با دوستت به خوبی روبه رو شوی.

موفق باشی

 

t با صمیمی ترین دوستم دعوام شده
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مهارت های زندگی را به فرزندان خود بیاموزید(6)

‫1 نظر ارسال شده در “با صمیمی ترین دوستم دعوام شده

  1. Anoosh :

    سلام
    من با یکی از دوستام قهر. کردم حدود ۲ هفته است خیلی دوسش دارم نمی‌دونم چی شد بهم بی محل شد ولی قبلش خیلی باهام خوب بود خیلی خیلی زیاد من تاحالا چندین بار اقدام کردم و الان از این موضوع ناراحتم تصمیم گرفتم که خودش بیاد سمتم چه رفتاری از خودم داشته باشم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *