شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید

دنیای حیوانات شگفت انگیز
t شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید

شگفتی‌های دنیای حیوانات

دنیای حیوانات شگفت انگیز است و تا حدی که با آنچه تاکنون درباره‌ی آن‌ها می‌دانستیم متفاوت است. شاید بارها شتر مرغ را دیده باشید اما هنوز نمی‌دانید که این حیوان چند انگشت دارد. گاو حیوانی اهلی است که در همه‌ی روستاهای جهان دیده می‌شود اما شاید ندانید که این حیوان مفید دندان جلویی دارد یا نه؟ پس با ما همراه باشید تا بخشی از شگفتی‌های جهان حیوانات را ببینید.

شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید | شگفتی حیواناتاشتباه نکنید این یک برس سیمی نیست بلکه این شکل عجیب فقط دم یک فیل است.

پنجه حیوانات  شگفتی حیواناتاین چیزی که شبیه یک پره‌ی پلاستیکی غواصی به نظر می‌رسد، در حقیقت پای جلویی نوک اردکی یا همان پلاتی‌پوس است.

عجایب دنیا حیوانات  شگفتی حیواناتپنجه‌های خرس بیش‌تر از آن‌چه تصور می‌کنید بزرگ است. این پنجه را با دست یک انسان مقایسه کنید.

شگفتی حیواناتتصویری از تخم یک گربه ماهی و جنینی که در آن قرار گرفته است.

شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید | شگفتی حیواناتخرطوم فیل ترکیبی از بینی و لب فوقانی است. بعضی از فیل‌ها دو زائده در بالای خرطوم و بعضی دیگر فقط یک زائده دارند. فیل از خرطومش برای برداشتن غذا و چیزهای دیگر استفاده می‌کند.

شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید | شگفتی حیواناتاین روزنه در حقیقت گوش جغد است که در زیر پرهای او پنهان شده است.

شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید | شگفتی حیواناتآیا می‌دانستید گاوها دندان‌های بالا در جلوی دهانشان ندارند؟

لاک پشت  شگفتی حیواناتلاک پشت‌ها هیچ دندانی در دهانشان ندارند و با کمک دهان منقار مانند خود و آرواره‌های محکمی که دارند غذا می‌خورند.

چشم مگس شگفتی حیواناتاین توپ‌های درخشان فقط چشم‌های مرکب یک مگس از فاصله‌ی نزدیک هستند. دنیای حیوانات شگفت انگیز تر از آن هست شما فکر می کنید 

غازها   شگفتی حیواناتغازها در روی زبان و منقارشان برآمدگی‌های منظمی شبیه دندان دارند که برای نگه داشتن و خوردن غذا به آن‌ها کمک می کند.

شترمرغ شگفتی حیواناتتا به حال یک شترمرغ را از نزدیک دیده‌اید؟ شترمرغ‌ها بر خلاف بقیه‌ی پرندگان که سه یا چهار ناخن دارند، فقط دارای دو پنجه یا ناخن هستند و بدن بزرگ و سنگین‌شان روی چنین پایی ایستاده است.

| شگفتی حیوانات زبان گربهزبان گربه دارای پرزهای ریزی است که اگر پوست شما را لیس بزند، حسی شبیه سنباده به شما دست می‌دهد.

| شگفتی حیواناتاسب‌ها نیز مانند انسان‌ها موی پشت لبشان بلند می‌شود و در حقیقت می‌توانند سبیل داشته باشند. این یکی دیگر از حقایق دنیای حیوانات شگفت انگیز است 

 

 

t شگفتی هایی درباره دنیای حیوانات که تا به حال نمی دانستید
4.2/5 - (5 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بزرگ ترین تخم دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *