روش های خانگی برای از بین بردن خطوط صورت

t روش های خانگی برای از بین بردن خطوط صورت

%d8%ae%d8%b7%d9%88%d8%b7-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-1

متأسفانه چین و چروک پیشانی نتیجه طبیعی افزایش سن است و همگی ما دچار آن خواهیم شد. اما روش های خانگی وجود دارد که در این مقاله به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

ماساژ روغن زیتون

برای این روش  تنها به چند قطره نیاز دارید. با روغن زیتون گرم قسمت مورد نظر را به آرامی به صورت حرکات رو به بالا و رو به پایین به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر می توانید چند قطره روغن نارگیل نیز به آن اضافه کنید.

ماساژ با مرکبات

میوه هایی نظیر پرتغال و لیمو سرشار از ویتامین C و E است که برای سلامت پوست بسیار مفید عمل می کند. این میوه ها برای به دست آوردن نرمی پوست خوب است. شما می توانید از ماسک های این میوه ها در مناطق چین و چروک دار و همچنین برای جوش های سرسیاه استفاده کنید.

ماساژ با ماسک های صورت خانگی

ماسک های صورت خانگی فاقد مواد شیمیایی برای چین و چروک پیشانی موثر است. شما باید به این ماسک مواد خوبی که برای رطوبت رسانی و جوانسازی پوست مفید است را اضافه کنید. به محض آنکه این ماسک را روی صورت گذاشتید دیگر عضلات صورت را تکان ندهید. حرکت دادن عضلات صورت هنگام قرار دادن ماسک صورت می تواند برای خطوط پیشانی مضر باشد.

ژل آلوئه ورا با سفیده تخم مرغ

آلوئه ورا و سفیده تخم مرغ هر دو سرشار از ویتامین E است که مشهور به ویتامین جوانی است. یک خمیر ترکیبی از این دو مواد تهیه کنید و آن را به صورت خمیر آرام به پیشانی بزنید . این خمیر را به مدت ۱۵ دقیقه روی پیشانی نگاه داشته و سپس برای نتیجه بهتر با آب گرم بشویید.

مصرف آب

اگر مقدار مناسب از آب در بدنتان هیدرات شود پوست خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند و کمتر در معرض چین و چروک قرار می گیرد.

در معرض نور خورشید قرار نگیرید

قرار گرفتن در معرض نور خورشید  در دراز مدت پوست را چروک می کند. همچنین یک دسته کامل از چین و چروک تنها بر روی پیشانی بوجود می آورد. استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF مناسب نیز توصیه می شود.

ترک سیگار

حقیقت این است که سیگار کشیدن با تمام اثرات سوء آن بر بدن به پوست شما  هم بسیار صدمه می زند. بخشی از آسیب پوستی سیگار ایجاد چین و چروک بر روی صورت است. با ترک سیگار چهره جوانی خواهید داشت.

منبع: نبض ما

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

t روش های خانگی برای از بین بردن خطوط صورت
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
میکروب های دوست داشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *