شلوارهای ساده را به شلوار رنگین کمانی تبدیل کنید

شلوارهای ساده را به شلوار رنگین کمانی تبدیل کنید
t شلوارهای ساده را به شلوار رنگین کمانی تبدیل کنید

حتما شما هم شلوارهایی دارید که از آن ها خسته شده اید به جای دور انداختن آن ها می توانید با این شیوه برای خودتان شلوار رنگین کمانی بسازید

وسایل لازم شلوار رنگین کمانی

شلوار رنگی ساده

اسپری رنگ

بست های پلاستیکی لوله گاز

شلوار رنگین کمانی

شیوه ساخت شلوار رنگین کمانی

اگر از شلوارهای ساده خود خسته شدید به راحتی می توانید رنگ آن را به رنگ دلخواه یا رنگین کمانی از رنگ های شاد تبدیل کنید. کافیست آموزش این بخش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

برای شروع شلوار را از طول روی هم تا بزیند. تاها را به شکل چین های ریز و کنار هم چند مرتبه تکرار کنید. توجه داشته باشید هرچه چین ها منظم تر و به هم نزدیک تر باشد پایان کار بهتر خواهد بود.سپس قسمت های مختلف را با چند بست پلاستیکی محکم به هم ببندید. بست لوله کمک می کند که تا های پارچه کاملا محکم کنار هم قرار گیرد و مانع از رسیدن رنگ به بقیه قسمت های شلوار خواهد شد. پس در محکم کردن بست ها نهایت دقت را داشته باشید.

نحوه تا کردن

بهتر است کار رنگ آمیزی با اسپری را در فضای باز انجام دهید. سپس چند عدد روزنامه زیرشلوار پهن کنید و شلوار را از بلندی روی زمین قرار دهید و شروع به پاشیدن رنگ روی شلوار کنید هر قسمت شلوار را با یک رنگ اسپری رنگ آمیزی کنید و آن را در جایی ثابت قرار دهید تا کاملا خشک شود.

شلوار رنگین کمانی (3)

سپس می توانید بست های پلاستیکی را بچینید و شلوار را با آب بشویید و اتو بزنید. از زیبایی و خلاقیت خود در ساخت یک شلوار رنگین کمانی لذت ببرید.

نتیجه نهایی شلوار

جذاب ترین مدل های کیک تولد رنگین کمان

t شلوارهای ساده را به شلوار رنگین کمانی تبدیل کنید
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قایق های خورشیدی ایده ای برای حفاظت از محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *