شنتیا عظیمی نوجوان موفق وهنرمند

شنتیا عظیمی
t شنتیا عظیمی نوجوان موفق وهنرمند

شنتیا عظیمی

نشریه اینترنتی نوجوان ها قصد دارد با معرفی نوجوان های موفق ایرانی به دیگران، راه رسیدن به هدف های بزرگ را به همه نوجوانان نشان دهد. این بار گفتگوی خبرنگار سایت نوجوان ها را با شنتیا عظیمی نوجوان موفق وهنرمند می خوانید .

شنتیا عظیمی نویسنده کتاب

این شما و این هم یک نوجوان موفق به نام شنتیا عظیمی، شنتیا خودت را بیشتر برای ما معرفی کن؟

شنتیا عظیمی متولد سال 1386  و در یک خانواده ی فرهنگی در شهر آمل به دنیا آمدم.

 در چه زمینه هایی فعالیت دارید؟

در نقالی، سخنوری، نوازندگی، خوانندگی، نویسندگی، خطاطی، نقاشی، بازیگری، عروسک گردانی، مجری گری، تقلید صدا،  قرائت قرآن و تولید محتوای آموزشی

 ماشاالله،عنوان نوجوان موفق برازنده شماست، راستی چطور در این سن موفق شده ای در این حرفه ها فعالیت جدی و مستمر داشته باشی؟

با توجه به اینکه پدر و مادرم هر دو فعالیت های هنری انجام می دادند و بیشتر تمرینات آنها در خانه بود، آنها الگوی خوبی برای من بودند تا بتوانم مانند آنها با اشتیاق به سمت فعالیت های هنری بروم. از ابتدای شروع تحصیل در مدرسه، هر سال در مسابقات فرهنگی هنری شرکت کردم و خدا را شکر مقام های خوبی کسب کردم  و در کنار درس خواندن فعالیت های هنری را به طور جدی دنبال کردم.

شنتیا عظیمی ونمایش

 پس درس و هنر در کنار هم … نقش خانواده و اطرافیان در موفقیت و برنامه ریزی هایت چه مقدار است؟

مادرم معلم است و در کنار شغل معلمی یک بازیگر،نویسنده کودک، مولف کتاب و مجری است، پدر من نیز حسابدار است و در کنار کارش یک بازیگر و مجری توانمند است، این دو عزیز بهترین مشوق های من بودند و متوجه شدم که می توانم همزمان با تحصیل، یک هنرمند نیز باشم.

وقتی وارد کلاس پنجم شدم، آقای خانزاد مدیر مدرسه ای که در آن مشغول درس خواندن بودم با دیدن توانایی های من برایم برنامه ریزی کرد تا من بتوانم فعالیت خود را به صورت حرفه ای دنبال کنم.

زمانی که پدر و مادرم وارد گروه فرهنگ شدند، آقای قاسمی مسئول کانون شهید احمدزاده آمل از من خواست تا در کنار پدر و مادرم به فعالیت در گروه مشغول شوم و ایشان با تشویق خود  مرا یک گام به سوی موفقیت نزدیک کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگو با دانوش قنبری نوجوان موفق ،خوشنویس و ربات ساز
شنتیا عظیمی و نمایش عروسکی

آرزوها و اهدافت چیست؟

اولین هدف من این است که در رشته پزشکی قبول شوم و در کنار آن بتوانم یک پیانیست و بازیگر حرفه ای شوم.

خب آقای دکتر شنتیا عظیمی ،شما ده سال آینده خودت را در چه جایگاهی میبینی؟!!

یک پزشک محبوب و توانمند که در کنار تخصص خودش آهنگ های دلنشین می نوازد.

 با توجه به اینکه هنرهای مختلفی داری، دوست داری در کدام زمینه ها پیشرفت کنی!!

من تمایل دارم در نوازندگی و گویندگی پیشرفت کنم و بتوانم محتوا  و برنامه های جذاب تولید کنم.

گریم شنتیا عظیمی

 آیا کسانی در جمع آوری مطالب کمکت می کنند یا خودت با توجه به علاقه هایت مطالب خاصی رو پیدا میکنی؟

با توجه به علاقه هایی که دارم، خودم مطالب را جمع آوری می کنم و از تحقیق در این باره لذت می برم.

 چه اتفاقی باعث شد  که ویدیو بسازی و محتوای مختلف تولید کنی  و  به اشتراک بذاری؟

وقتی مادرم را می بینم که با عشق کار می کند و محتوای آموزشی تولید می کند و با علاقه برای استفاده ی نو آموزان و همکارانش به اشتراک می گذارد من هم مشتاق شدم تا ویدیو های آموزشی بسازم.

صفر تا صد کار های ساخت محتوا را خودت انجام می دهی ؟؟ مثل تدوین، صدا گذاری یا از دوستانت کمک میگیری؟

تمام کار ها را خودم انجام می دهم و با جستجو در سایت ها و پیج های متفاوت آموزش های گوناگون را یاد گرفتم و از آنها استفاده کردم. اگر نیاز به مشاوره داشتم از مادرم کمک میگیرم.

شنتیا عظیمی وعروسک گردانی

آقای شنتیا عظیمی از چند سالگی شروع به یادگیری نواختن پیانو کردی؟

از 7 سالگی وارد عرصه موسیقی شدم و با بلز و فلوت شروع کردم و در 9 سالگی شروع به نواختن پیانو کردم.

 در موسیقی سبک خاصی را می پسندی؟

بله سبک کلاسیک را خیلی دوست دارم چون آهنگ با ریتمی ملایم جلو می رود و بسیار آرامش بخش است و از نواختن اینطور آهنگ هایی لذت می برم.

 به زبان های خارجی تسلط داری؟ به چه زبانی؟

فقط زبان انگلیسی و عربی در حد دروس مدرسه، به خاطر اینکه تمام اوقات فراغت سرگرم توانمند سازی خودم در کار های هنری و درسی بودم و فرصتی برای من باقی نمانده بود، البته چند وقت است که زبان انگلیسی را به طور حرفه ای دنبال میکنم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفت‌وگو با علی‌اکبر صادقی؛ تصویرگر و انیماتور
شنتیا عظیمی

 چه نوع دانش آموزی هستی؟ چه از نظر درسی و چه از نظر اخلاقی؟

از نظر اطرافیان من یک دانش آموز زرنگ، با هوش کلامی بالا هستم که به خوبی با همه ارتباط برقرار میکنم. مهربان و دلسوز هستم و از کمک کردن به دیگران لذت می برم.برای آینده ام برنامه ریزی می کنم و مسائل مالی برایم خیلی مهم است.

 با دیدن ویدیوهایت متوجه شدم فن بیان و دایره واژگان خوب و بالایی داری آیا برای تقویت آنها دوره فن بیان رفته ای؟

خیر، من هیچ کلاسی برای فن بیان نرفته ام و از آنجایی که از 6 سالگی در کنار پدرم مجری بودم و تا به حال به طور جدی مجری گری را ادامه دادم و کتاب های زیادی را مطالعه کردم به خاطر همین صحبت کردن برایم آسان است.

 پس خیلی اهل مطالعه هستی، چند تا از کتاب هایی که مطالعه کردی را به نوجوانهایی که این گفت و گو را دنبال می کنند پیشنهاد کن.

دانشنامه رشد – دایناسورها – شاهنامه فردوسی – چهل داستان از سعدی

 شنتیا عظیمی نوجوان پر شور و بازیگوشی است یا نوجوان خجالتی و آرام؟

من یک نوجوان با روابط عمومی بالا هستم که ترجیح میدهم بیشتر با افراد بزرگ تر از خودم که تجربه بیشتری دارند معاشرت کنم و در هر جمعی که حاضر باشم تمام تلاشم را می کنم که با آن جمع همراه باشم.

البته خیلی مثبت نگر هستم و به آداب و قوانین اجتماعی بسیار پایبند هستم و در محیط هایی که از نظر اخلاقی مورد تایید جامعه نیست شرکت نمی کنم.

شنتیا عظیمی وتعزیه

 چقدر خوب! کمی از مسابقات و مقام هایی که کسب کردی برای ما تعریف کن؟

چون مقام های زیادی  کسب کردم گوشه ای از مقامات خودم را در سال 97 برایتان میگویم .من در سخنوری، داستان نویسی، نمایشنامه خوانی، نقالی، نقاشی، خطاطی ، مقام اول شهرستان را کسب کردم و در تئاتر عروسکی و صحنه ای و سرود، مقام اول شهرستان و استان را کسب کردم.

 به نظر شما چطور یک نوجوان موفق باشیم؟

موفقیت برای هر فرد یک جور معنا می شود. موفقیت برای من اینگونه معنا می شود:   که  بتوانم نتیجه تلاشم را در زندگی ام‌، کارم، هنرم ببینم تا لبخند رضایت بر لبانم نقش ببندد. اگر ما در زندگی هدف داشته باشیم و هدفمان را هر روز مرور کرده و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم و هر روز بهتر از روز قبل شویم و با مطالعه، مشورت با اهل فن، تحقیق و جستجو اتفاق های جدیدی را در زندگی مان رقم بزنیم و از روزمرگی فاصله بگیریم و نا امید نشویم، ایده های جدیدمان را روی کاغذ ثبت کنیم و قدم به قدم برای رسیدن به آنچه آرزویش را داریم تلاش کنیم، حتما موفق می شویم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مصاحبه اختصاصی با بهنوش بختیاری (1)

 در آخر صحبت، شنتیا عظیمی به عنوان نوجوان موفق چه حرفی برای بقیه دارد؟

هر انسانی در یک یا چند زمینه توانایی خاصی دارد،  این زمینه ها می تواند شامل درس، ورزش، هنر، موسیقی و… باشد.

هر نوجوان باید بداند که در کدام زمینه می تواند موفق باشد و با سرمایه گذاری به هدفش برسد. این سرمایه گذاری می تواند شامل وقت،  زمان ، عمر هر کدام از ما باشد. پس فراموش نکنیم ما یکبار بدنیا می آییم و چه خوب است از لحظه لحظه زندگیمان، بودنمان استفاده مثبت کنیم. به دنبال کارها و هنرهایی بروید که باعث آرامش، شادی روحی و روانی شما شود و آینده کاری شما هم در آن حرفه تضمین شود. از آنجایی که ما آینده سازان این جامعه هستیم باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی درست گام بسوی آبادی ایران عزیزمان برداریم. آنقدر آگاه باشیم که بتوانیم جامعه ای ایده آل برای خودمان و نسل بعدمان بسازیم.

اگر هنری دارید به معرض نمایش بگذارید.  آرام ننشینند و به دیگران بگویید که من هستم، برای بودنم،  برای ثابت کردن خودم و هنرم به همه مردم، باید تلاش کنم.  ما باید در کنار هم بهترین کشور را برای زندگی خودمان و فرزندانمان بسازیم.

گفتگو : سجاد زین العابدین

مصاحبه اختصاصی با آقای مقداد باقرزاده؛ آموزگار روستای آیرقایه

مصاحبه اختصاصی با آقای محمد بحرانی؛ صداپیشه جناب خان

مصاحبه ویژه با خانم پریناز ایزدیار بازیگر تلویزیون

t شنتیا عظیمی نوجوان موفق وهنرمند
4.4/5 - (18 امتیاز)

‫1 نظر ارسال شده در “شنتیا عظیمی نوجوان موفق وهنرمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *