طراحی روی ناخن؛ ابر و باد

t طراحی روی ناخن؛ ابر و باد

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل لازم 

لاک در رنگ های متفاوت

قلم مو

چسب نواری

کاسه

آب

شیوه طراحی 

برای کلیه طراحی ها بر روی ناخن، بهتر است در مراحل اولیه کار به جهت این که در هنگام طراحی نگران پخش شدن رنگ های مختلف بر کناره ناخن ها نباشید بهتر است با مقداری چسب نواری شیشه ای اطراف ناخن ها را محدود کنید و مراحل بعدی را اجرا کنید.

کاسه ای کوچک را آب کنید، سپس چون پایه اولیه این طراحی با رنگ سفید، مشکی و خاکستری است هر سه رنگ لاک را تهیه کنید. با برس خود لاک یک قطره از رنگ خاکستری را در کاسه بچکانید، لحظه ای صبر کنید تا رنگ در کاسه پخش شود. سپس رنگ سفید را یک قطره بچکانید. اگر برای شما چکیدن یک قطره سخت است به وسیله قطره چکان این کار را انجام دهید. مجددا صبر کنید تا رنگ روی رنگ خاکستری گسترده شود. مجددا یک قطره خاکستری، اکنون نوبت یک قطره رنگ سیاه است و یک قطره سفید که در انتها چکیده شود. سعی کنید کاسه در جایی ثابت قرار داشته باشد و تکان نخورد چون تکان های ظرف باعث در هم رفتن رنگ ها خواهد شد. سعی کنید کاسه را کوچک و دهان گشاد انتخاب کنید تا در انتها ناخن و انگشتتان به راحتی در فضای آن بتواند بچرخد. 

طراحی ناخن (1)

در این مرحله به وسیله قلم نوک تیز طراحی لاک ها را روی آب در کاسه شروع کنید. ابتدا از یک گوشه شروع کنید و از بیرون دایره های ایجاد شده به صورت یک خط صاف لاک ها را به مرکز هدایت کنید. به همین روال ادامه دهید تا دور کاسه خطوطی به مرکز ایجاد شود.

طراحی ناخن (2)

طراحی ناخن (3)

برای زمینه طراحی از لاک رنگ سفید استفاده کنید و ناخن ها را با لاک سفید بپو شانید و اجازه دهید تا کاملا خشک شوند.

طراحی ناخن (4)

دست را وارونه کرده و ناخن را در آب و مرکز خطوط ایجاد شده قرار دهید.

طراحی ناخن (5)

به وسیله همان قلم نوک تیز و چرخاندن ناخن روی سطح لاک سعی کنید تمام لاک های سطح آب را روی ناخن جمع کنید.

طراحی ناخن (6)

طراحی ناخن (7)

با استفاده از مقداری پنبه و آب قسمت های اضافی را پاک کنید.

طراحی ناخن (8)

پس از کامل شدن طراحی اولیه می توانید دایره هایی به  رنگ های متضاد در قسمت های سفید و سیاه ایجاد کنید و پس از کامل شدن یک لایه لاک بی رنگ روی طراحی بکشید تا جلوه پایانی زیباتر شود. حالا از زیبایی طراحی ناخن هایتان لذت ببرید.

طراحی ناخن (9)

طراحی ناخن (10)

t طراحی روی ناخن؛ ابر و باد
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ناخن های زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *