سگ باوفا به این میگن (فیلم)

سگ باوفا
t سگ باوفا به این میگن (فیلم)

سگ باوفا

سگ باوفا لقبی است که مردم برای این حیوان انتخاب کرده اند. وفادار بودن سگ از مسائلی است که امروزه بر بسیاری از افراد در سراسر دنیا اثبات شده است. سگ ها از تبار گرگ ها هستند اما در سال های بسیار دور تیره آنها از تیره گرگ ها جدا و در نتیجه اهلی شدند. زمان دقیق اهلی شدن این حیوان مشخص نیست. اما محققان آن را به ۱۵هزار سال پیش برمی گردانند. زمانی که هنوز دوران کشاورزی و دامپروری در اروپا شروع نشده بود. اما با متمدن شدن انسان باستانی، دوستی او با سگ ها از میان نرفت. سگ ها وارد زندگی متمدن و یکجا نشینی شدند و همچنان کنار انسان ها ماندند.

باوفا

اگرچه امروزه نگهداری از سگ در فرهنگ ما مرسوم نیست. اما احترام گذاشتن به آن از دوران باستان در ایران مرسوم بوده است. به حدی که در کتاب وندیداد، یکی از بخش های کتاب مقدس اوستا، آمده است: «هر کس سگ گله، سگ خانگی یا سگ ولگرد یا سگ پرورده (شکاری) را بزند و بکشد، روان او هنگام رفتن به جهان دیگر، با شیونی بلندتر از شیون گوسفندی که گرگی در جنگلی بزرگ بدو شبیخون زده باشد، پرواز کند و سگ نگهبان چینودپل در برابر زوزه و شبیخون دیوان، به وی یاری نرساند».

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

سگ باوفا و شانس بیشتر برای زندگی با انسان

سگ باوفا

وفادار بودن سگ یک از دلایل افراد برای انتخاب این حیوان به عنوان حیوان خانگی است. آنها در طول تاریخ زندگیِ مسالمت آمیز با انسان، شجاعت و وفاداری خود را بارها اثبات کرده اند. در سال ۲۰۰۵، بعد از اینکه طوفان کاترینا خرابی های بسیاری به بار آورد، بسیاری از خانواده هایی که سگ داشتند حاضر نشدند بدون سگ‌شان خانه خود را ترک کنند. در نتیجه کنگره آمریکا قانونی را تصویب کرد که در بلایای طبیعی پناهگاهی هم برای حیوانات در نظر گرفته شود. بنابراین در برابر وفادار بودن سگ شاهد وفاداری انسان نیز هستیم. طبق آمار، امروزه ۹۰۰میلیون سگ در جهان وجود دارد که ۸۰میلیون آن ها در ایالات متحده زندگی می کنند.

اکنون در این فیلم می بینید که این سگ چطور وفاداری و حس انسان دوستی خودش را به صاحبش اثبات می کند.

عکس های سگ پامر

t سگ باوفا به این میگن (فیلم)
امتیاز به این نوشته

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • https://www nojavanha com/فیلم-؛سگ-با-وفا-به-این-میگن-فیلم-وفادار/
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آبشار چسبنده

‫3 نظر ارسال شده در “سگ باوفا به این میگن (فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *