مسابقه داستان نویسی شماره ۱

t مسابقه داستان نویسی شماره 1

در سری جدید مسابقات سایت نوجوان ها سری به دنیای نویسندگی زده ایم و از شما عزیزان می خواهیم با ما همراه باشید. در مسابقه داستان نویسی سرآغاز یک داستان نوشته شده و ادامه داستان بسته به ذوق کاربران نوشته می شود. در سری اول از این مسابقات محدودیت تعداد کاراکتر وجود ندارد ولی حتی الامکان حداقل متن ارسالی نباید از یک برگه A4  کمتر باشد. پس دست به قلم بشید و ادامه داستان رو هر جور که دوست دارین بنویسین. بی صبرانه منتظر داستان های شما هستیم. ضمنا مسابقات داستان نویسی به صورت ماهیانه برگزار می شود و به برنده مبلغ 100 هزار تومان تعلق می گیرد.

با مراجعه به مسابقه با جایزه می توانید به آرشیو مسابقات برگزار شده مراجعه کنید و سؤالات، پاسخ صحیح و نام برندگان را مشاهده فرمایید.

****شرط سنی:

جایزه این مسابقه فقط به کسانی تعلق می گیرد که اولاً سنشان بین ۱۱ تا ۲۵ سال باشد و ثانیاً نام و نام خانوادگی شناسنامه ای ایشان با مشخصات پروفشایلشان در این وب سایت مطابقت داشته باشد. در صورت عدم وجود هر یک از این دو مورد، از دادن جایزه به این شخص معذوریم حتی اگر نام ایشان به عنوان برنده اعلام شده باشد. بنابراین توصیه ما به شما این است اگر با مشخصات واقعی ثبت نام نکرده اید در اسرع وقت مشخصات کاربری خود را در پروفایل تصحیح کنید.

داستان شماره یک:

تنش لرزید. نه از آنکه دست در جیب گرمش کرده بود، بلکه از صدای قرچ و خرچ زرورق های درون جیبش، تنش لرزید. در جایش میخکوب شد. یک لحظه صبر کرد و ذهنش را خالی کرد. کلید در را چرخاند. خانه ساکت بود. همان طور که انتظار داشت، برادرش به مدرسه رفته بود و مادرش در خانه ی همسایه ها می پلکید. نه برای اینکه کار واجبی داشته باشد، نه! فقط برای وقت گذرانی. این عادت همسایه ها شده بود که از وقتی بچه ها و شوهرهاشان به بهانه کار و مدرسه و دانشگاه از خانه بیرون می زنند، در خانه ی هم جمع شوند…

برنده این مسابقه خانم شفق اسماعیلی از بابل هستند.

برای مشاهده داستان این نویسنده اینجا را کلیک کنید.

ضمنا داستان های ارسالی سایر شرکت کنندگان تا چند روز آینده در بخش صفحه خودتون، نویسندگان و خبرنگاران نوجوان منتشر خواهد شد.

اسامی افرادی که در این مسابقه شرکت کردند:

شفق اساعیلی   89

مهلا محمدی   88

فرزانه رازی     86

فائزه     77

فاطمه    76

حامد   70

مریم قائم پناه   55

حمزه    50

معصومه عبدالله زاده   43

زهرا جعفری    41

مهسا   40

الناز   40

فاطمه شیخ زاده    40

فاطمه سادات موسوی نیا    39

پرستو    37

امیر طاهری پرمهر  34

محمدمهدی سیل پور   29

وحیده    28 

داوود اعتضادی    27

مریم یوسفی    19

امیرمحمد نالیجیان     18

امین     0

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
همراه با نوجوانی جعفر ابراهیمی(شاهد)،شاعر و نویسنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

t مسابقه داستان نویسی شماره 1
امتیاز به این نوشته