مسابقه عکس طبیعت ۲۰۱۸

t مسابقه عکس طبیعت 2018

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

موزه تاریخ طبیعی لندن برندگان مسابقه عکاسی در سال  2018 را اعلام کرده است. عکس هایی که نشان دهنده فراوانی، زیبایی، انعطاف پذیری و آسیب پذیری زندگی در زمین است.

عکس های برنده از بین بیش از 45،000 عکس ارسالی از 95 کشور به خاطر  ترکیب بندی، نوآوری و تفسیر درستی که از جهان طبیعت داشته اند انتخاب شدند. هیئت داوران بین المللی جایزه بزرگ خود را به عکاس هلندی، مارشال ون اوستن اهدا کرد. تصویر خیره کننده او یک جفت میمون های طلایی در معرض خطر انقراض را در کوه های چین چینگ های در مرکز چین نشان می دهد. راز کیدمن کوز، رئیس گروه داوری، در یک نشست مطبوعاتی گفت: این عکس یک اثر هنری است که ارزش دیدن در هر گالری در جهان را دارد. این عکس به ما یاد آوری می کند که طبیعت چگونه در حال فقیر شدن و از دست دادن گونه های مختلف است. میمون های طلایی فقط در این بخش خاص از چین زندگی می کنند و تعداد آن ها به طور پیوسته در حال کاهش یافتن است و از بین رفتن آن ها بیشتر به خاطر قطع درختان و استفاده از چوب آن هاست.

این عکاس به خبرگزاری بی بی سی گفته است که برای دریافت این جایزه "شوکه شده و به آن افتخار می کند". او گفت: "من خوشحالم که این موضوع با این تصویر مورد توجه قرار گرفته است زیرا این تنها یک گونه از حیوانات است که در معرض خطر قرار دارد و از این موضوع مهم فقط اندکی از مردم مطلع هستند، در حالی که همه باید بدانند که گونه های زیادی در این سیاره وجود دارند که در معرض خطر هستند."

عکس های برگزیده این مسابقه را در ادامه می توانید ببینید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مجموعه عکس فصل پاییز

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (10)

 

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (7)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (1)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (3)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (4)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (2)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (5)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (6)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (9)

مسابقه عکس طبیعت.سایت نوجوان ها (8)

 

t مسابقه عکس طبیعت 2018
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *