مسابقه “نظر سنجی (۵)”

t مسابقه "نظر سنجی (5)"
توضیحات مسابقه این سری ما انتخاب یک عنوان زیبا برای تصویر زیر است که متناسب با ماه مبارک رمضان که ماه زدودن بدی ها کینه ها و کدورت ها از دل هاست انتخاب شده است.
مهلت شرکت در مسابقه مهلت شرکت در مسابقه تا 26 خرداد ماه تمدید شد.
جایزه مسابقه اسپیکر بلوتوثی
شرایط شرکت در مسابقه

1- عضویت در سایت نوجوان ها

2- محدوده سنی 12 تا 21 سال

3-شرکت حداقل 20 نفر در مسابقه

راه های ارسال پاسخ

1- ارسال پاسخ از طریق دیدگاه (کادر پایین صفحه)

2- ارسال پاسخ به آدرس ایمیل info@nojavanha.com

3- ارسال پاسخ به آیدی تلگرام @site_nojavanha

4- ارسال پاسخ از طریق شبکه اجتماعی نوجوان ها

خانه تکانی دل.سایت نوجوان ها

اعلام نتایج

دوستان عزیز و همراهان خوب سایت نوجوان ها

با وجود اینکه تعداد شرکت کنندگان به حدنصاب نرسید ولی ما پاسخ های شما را بررسی کردیم اما متاسفانه پاسخ مناسبی که عنوان این تصویر باشد به دست ما نرسید. بنابراین این مسابقه برنده ای ندارد.

mosabeghe

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت لطفا آن را لایک کنید.

 

t مسابقه "نظر سنجی (5)"
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه با جایزه بهاره شماره 6 همراه با پاسخ

‫15 نظر ارسال شده در “مسابقه “نظر سنجی (۵)”

  1. Mzb1322 :

    ماه رمضان، بهترین زمینه برای رفع هر گونه کدورتی است که ریشه در هواهای نفسانی و حبّ و بغض های دنیوی دارد. چنانچه انسان ها در این فرصت مبارک به آثار محبت در راه خدا توجه کنند و پی آمدهای سوء کینه و کدورت را در نظر داشته باشند، بی شک، این بیماری روحی درمان پذیر خواهد بود. ماه رمضان به خوبی نشان می دهد که همه می توانند خوب باشند. همچنان که در ماه رمضان آمار خوبی ها، خیرات و انجام عبادت ها، بالاتر و نیز آمار بدی ها و تجاوز به حقوق دیگران، پایین تر از دیگر زمان ها است.
    وسایل و ابزار خوب شدن عبارتند از: خواست، نیت، همت و اراده انسان و ارتباط با خدا که این ابزار به ماه رمضان محدود نمی شود. هر چند در این ماه، زمینه آن بیشتر فراهم می شود. اگر این مراقبت در دیگر ماه ها نیز پی گیری شود، انسان ها می توانند خوبی ها را در تمام طول سال تجربه کنند.رمضان، ناخالصی ها را از دل روزه دارانِ عاشق می زداید و زنگار را از چهره جانشان پاک می کند و عرصه پهناور دل را با گل های معطر معارف الهی و فضایل اخلاقی می آراید.در ماه رمضان، دل را خانه خدا کن تا شیطان از آن بگریزد. تو یک دل بیشتر نداری. پس تنها به یک چیز عشق بورز.

  2. osforoghi :

    سلام ، نماز روزه هاتون قبول باشه ، ما انسان ها مثل یک نرم افزاریم که هر سال یکبار نسخه جدید ما میاد و جان و روح ما رو آپدیت میکنه و این نسخه جدید تو ماه رمضان منتشر میشه ؛ پس با تعبیر جدید و جالب میشه عنوان تصویر و در نتیجه ماه رمضان رو ماه (آپدیت قلب ها) نامید …

  3. abolfazl81 :

    با سلام ؛ روزه مانند قطاری است که همه ما رو به مقصد دل میبره و اونجا رو تعمیر میکنه پس عنوان انتخابی من برای این تصویر // سفری به دل // می باشد.
    التماس دعا ؛ یاعلی

  4. hosein83 :

    با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما
    چون پایین عکس شخص saeed نوشته شده که به معنای خوشبخت می باشد (از سعد:به معنای خوشبختی میآید) ؛ و با توجه به غبار رویی دل فرد و پاکسازی روحیه درونی و بیرونی اش ؛ من عنوان این تصویر را {{(ماه خوشبختی دل)}} می نامم …
    باتشکر از سات خوبتون

  5. moghadam373 :

    با سلام و درود بی کران بر خداوند یکتا که نهاده بر ما منتی تا باشد مبارک ماهی بر زمین به نام رمضان و شبهای مبارک قدرش که بی شمار سخن و روایات گفته شده که رمضان همانطور که ماه تهذیب جسم و روح است و افکار باطل شیطانی را دور می اندازیم و می توانیم قلبهایمان را نیز همانند مغز بازسازی احساسات و عواطف و مهر ورزی نماییم و خشکی های کدورتها کینه ها را با لطافت گل عوض کرده و با یک بخشش می توانیم جایگاه انسانی خود را تا سر منزل مقصود برسانیم به امید روزی که امام زمان (ع) همه ی جهان را پر از لطافت و مهر ورزی نمایید

  6. حسین باهوش :

    چه خوب است که در این ماه مبارک کینه توزی را که موجب دل چرگین شدن انسان و دوری او از خداوند میشود کنار بگذاریم و دلمان را از کینه پاک کنیم.ان موقع نوری از خدا در دلمان ایجاد میشود

  7. حسین حاجی غلام :

    سلام این عکس این مفهوم کینه زدایی میرسونه و ایشون به اصطلاح به قلبشون جارو و طی میکشند تا خوب آتار بدی ها پاک بشه چیزی از اون باقی نمونه میشه قلب تکونی خیلی از ما ها به این کار نیاز داریم باید متل همین عکس قلبمونو جارو کنیم از کینه ها از بدی ها تا به آرامش دورون برسیم و حال دلامون خوب بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *