معرفی ۸ اپلیکیشن برتر موسیقی اندروید

t معرفی 8 اپلیکیشن برتر موسیقی اندروید

شیوه گوش دادن به موسیقی طی چند سال اخیر دچار تغییرات زیادی شده است. با افزایش محبوبیت گوشی های هوشمند طبیعی است که این روزها موسیقی را نیز از دستگاهی گوش کنیم که همیشه با خود به همراه داریم. کاربران اندرویدی این شانس را دارند که از اپلیکیشن های متعدد و قدرتمندی که تجربه گوش دادن به موسیقی با گوشی هوشمند را لذت بخش تر می سازند بهره مند شوند.

اپلیکیشن های زیادی در گوگل پلی استور برای گوش دادن به موسیقی وجود دارد، ولی از میان آنها چند مورد را می توان نام برد که محبوبیت بیشتری دارند و عملکرد بهتری از خود ارائه می کنند. بررسی همه این اپلیکیشن ها ممکن نیست، ولی در اینجا تصمیم داریم بهترین های آنها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

Poweramp

اپلیکیشن موسیقی (3)

در محبوبیت Poweramp جای هیچ تردیدی نیست. این اپلیکیشن آنقدر امکانات در اختیار کاربران می گذارد که می توان کل روز را درباره آن صحبت کرد. اگر به دنبال تجربه ای بی نقص در گوش دادن به موسیقی هستید، توصیه نخست ما این اپلیکیشن است. مهلت 15 روزه استفاده رایگان از این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از مزایای آن محسوب می شود. محیط کاربری Poweramp بسیار دلنشین است و می توانید آن را همانطور که دوست دارید تنظیم کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل های مختلفی را اجرا کنید، پوشه های موسیقی خود را مرتب سازی کنید، اکولایزر آن را طبق سلیقه خود تنظیم کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر که پس از نصب آن متوجه خواهید شد. Poweramp بی شک یکی از بهترین موزیک پلیرهای موجود برای اندروید است.

Doubletwist cloudplayer

اپلیکیشن موسیقی (2)

این اپلیکیشن در میان کاربران اندروید که تجربه کار با محیط iTunes را دارند بسیار محبوب است. Doubletwist cloudplayer با ارتباط تنگاتنگی که با سرویس های ابری (Cloud) دارد، اپلیکیشنی ایده آل برای گوش دادن به موسیقی آنلاین است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید لیست مورد علاقه خود از آهنگ ها را تهیه کنید و در یکی از سرویس های ابری مانند دراپ باکس، گوگل درایو یا وان درایو قرار دهید. دسترسی به برخی از قابلیت های این اپلیکیشن از جمله ارتباط با کروم کست و اکولایزر نیازمند پرداخت هزینه است. با استفاده از Doubletwist cloudplayer می توانید به رادیوها و پادکست های اینترنتی نیز گوش دهید. این اپلیکیشن قابلیت اتصال به سیستم های Android Wear و Android Auto را نیز دارد.

گوگل پلی موزیک
اپلیکیشن موسیقی (1)

اگرچه این صرفأ یک برنامه اجرای موسیقی نیست، ولی همچنان می توان آن را در این فهرست جا داد. اگرچه ممکن است این سرویس قابلیت های شخصی سازی مشابه Poweramp را نداشته باشد، ولی قابلیتی دارد که خیلی از اپلیکیشن های مشابه فاقد آن هستند: لیست گسترده ای از موسیقی آنلاین. این به آن معنا نیست که گوگل پلی موزیک برنامه جالبی برای پخش موسیقی نیست. این سرویس که محصول گوگل است به خوبی می تواند با گوشی شما پیوند برقرار کند؛ حتی در صورت قفل بودن صفحه نیز آن را روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. ولی ارزش اصلی این سرویس در پشتیبانی آن از ذخیره سازی ابری است؛ قابلیتی که باعث می شود به آسانی به مجموعه موسیقی خود روی هر دستگاهی دسترسی داشته باشید.

Shuttle Music Player
اپلیکیشن موسیقی (7)

نام Shuttle را احتمالأ تا پیش از این نشنیده اید، ولی مطمئن باشید ارزش توجه را دارد. در حالی که Poweramp دریایی از امکانات و تنظیمات را ارائه می کند، Shuttle سعی کرده این امکانات را گلچین کرده و نسخه ای مختصر و مفید از آنها را در اختیار شما بگذارد. این اپلیکیشن امکان پخش بدون وقفه موسیقی، چند قالب برای زیباتر شدن رابط کاربری، اکولایزر و قابلیت های دیگری را در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پولی با قیمت 0.99 دلار قابل دسترس است.

+Equalizer
اپلیکیشن موسیقی (6)

نام این اپلیکیشن توضیح خوبی برای عملکرد آن است. همچون سایر اپلیکیشن های حاضر در این لیست، این اپلیکیشن نیز دارای اکولایزر حرفه ای است و تجربه لذت بخشی را فراهم می کند، ولی برای بهره مندی از همه قابلیت های آن، باید دست به جیب شوید.

آمازون موزیک

اپلیکیشن موسیقی (5)

گوگل تنها شرکتی نیست که راه حلی جامع برای سرویس های ابری و پخش موسیقی آنلاین ارائه می کند. آمازون نیز محصول مشابهی برای پخش موسیقی آنلاین و متصل به سرویس پرایم موزیک خود دارد و مانند گوگل، فضایی را برای ذخیره موسیقی آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ممکن است امکانات این اپلیکیشن به پیشرفتگی Poweramp نباشد ولی همچنان می توان آن را یکی از گزینه های برتر برای اندرویدی ها دانست.

Gonemad Music Player
اپلیکیشن موسیقی (8)

این اپلیکیشن با بیش از 250 حالت از پیش تنطیم شده برای موسیقی که ارائه می کند یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به موسیقی محسوب می شود. به امکانات این اپلیکیشن، بیش از هزار قالب کاربری را هم اضافه کنید. از سایر امکانات آن می توان به پخش بدون وقفه موسیقی، پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی، لیست های هوشمند موسیقی، اکولایزر و … اشاره کرد. استفاده از این سرویس برای 14 روز رایگان است.

Rocket Music Player

اپلیکیشن موسیقی (4)

راکت اپلیکیشن محبوب دیگری در گوگل پلی است که دلایل قانع کننده ای برای دانلود آن وجود دارد. طراحی ساده و زیبای آن همراه با اکولایزر 5 باند، پشتیبانی از پوشه های موسیقی، کروم کست ،ویدیو و پادکست از مهم ترین قابلیت های آن هستند. همه اینها در نسخه رایگان این اپلیکیشن عرضه می شود. در صورت پرداخت هزینه برای ارتقا به سرویس پولی آن، می توانید از قالب های کاربری متعدد، اکولایزر 10 باند و چند قابلیت دیگر نیز بهره مند شوید.

ANDROIDCENTRAL

t معرفی 8 اپلیکیشن برتر موسیقی اندروید
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
هسته این ۵ میوه جانتان را به خطر می‌اندازد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *