من هفده سالمه. تازگی ها یه دختری وارد گروه دو نفره ی دوستی ما شده که یه کم از لحاظ فرهنگی از من و دوستم پایین تره…

t من هفده سالمه. تازگی ها یه دختری وارد گروه دو نفره ی دوستی ما شده که یه کم از لحاظ فرهنگی از من و دوستم پایین تره...

سلام
من هفده سالمه. تازگی ها یه دختری وارد گروه دو نفره ی دوستی ما شده که یه کم از لحاظ فرهنگی از من و دوستم پایین تره. مربی دلسوز پرورشی ما یکبار بهم اشاره کردن که از اون دوری کنم ولی اون اصلا اهمیتی به کم محلی های من نمیده و انگار اصلا براش مهم نیست.مساله دیگه اینه که من از کارهایی مثل قهر و… هم خوشم نمیاد و دوستم هم اصلا براش مهم نیست با کی دوست باشه به خاطر همین نمی تونم از اون کمک بگیرم. بودن در کنار این دختر باعث شده من بی ادب تر بشم و این چیزی نیست که اطرافیانم باهاش کنار بیان. بهم یه پیشنهاد راهگشا بدین لطفا.

پاسخ:

دوست عزیزم

همنشین خیلی مهمه و حتما در رفتار و کردار افراد تاثیر زیادی داره. به همین دلیل نعجب میکنم که چرا دوست قدیمی تو هم که از نظر تو دوست قابل اتکایی بوده نسبت به این موضوع بی اهمیته.

اما حالا که خودت متوجه این کار شدی و از طرف دیگه اطرافیانت هم به تو این موضوع را گوشزد کرده­اند توصیه میکنم بدون اینکه بخواهی قهر کنی و یا رفتار مبهم و یا بچه گانه­ای از خودت نشان دهی، اول موضوع را با دوست قدیمی خودت در میان بگذار و به او بگو که قصد داری عدم تجانس شما با دوست جدیدتان را با خود او درمیان بگذری و به همین دلیل انتظار داری که او هم با تو همراهی کند.

سپس در یک گفتگوی محترمانه و بدون اینکه توهینی به دوست جدیدتان کرده باشی به او بگو که در این مدت آشنایی متوجه شدید که رابطه او با شما نتیجه خوبی ندارد و چندان با هم تناسب ندارید. و به هیمن ترتیب از او بخواهید تا در گروه دیگری به عنوان دوست صمیمی عضو شود. البته به او خاطرنشان کنید که او را دوست دارید واو را به عنوان یک دختر خوب در خاطر خواهید داشت.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مراقب باشید دخترانتان بی‌مورد رژیم نگیرند

این رابطه به شما خاطر نشان می کند که همیشه صداقت و سادگی در رفتار بهتر از پیچیدگی­ها و نقشه­هایی است که اغلب نتیجه دلخواهمان را هم ندارد.

برای آشنایی با خانم مشاور و نحوه طرح پرسش خود از ایشان اینجـــــــــــا را کلیک کنید.

 

t من هفده سالمه. تازگی ها یه دختری وارد گروه دو نفره ی دوستی ما شده که یه کم از لحاظ فرهنگی از من و دوستم پایین تره...
امتیاز به این نوشته