مکان های دیدنی برای علاقمندان به کتاب های کمیک

t مکان های دیدنی برای علاقمندان به کتاب های کمیک

درست است که خواندن کتاب‌های کمیک خود سفری به دنیای خیال است، اما هیچ‌چیزی به‌اندازه‌ سفری واقعی که بتوانید در آن فضا و فرهنگِ کتاب‌های کمیک را از نزدیک ببینید و لمس کنید، لذت‌بخش نیست. ما برای افرادی که قصد دارند کتاب‌ِ سفر‌های تن‌تن و سوپرمن را ببندند و در دنیای واقعی ماجراجویی کنند، لیستی از مکان‌هایی جذاب برای طرفداران کتاب‌های کمیک تهیه کرده‌ایم.

بروکسل

مکان های جالب و دیدنی (4)

بلژیک به کتاب‌های کمیکِ خود افتخار می‌کند، بهتر از غرق شدن در سفرهای انیمیشنی، سفر به پایتختِ زیبای این کشور و هم چنین شهرِ کارتونیست معروف، هرِجی، یعنی بروکسل است. به‌غیراز موزه‌ هِرجی که در جنوب پایتخت قرار دارد، می‌توانید به جاده‌ کمیک استریپ بروید و از نقاشی‌های دیواری که از ابرقهرمان‌های فرانسوی-بلژیکی کشیده شده است، لذت ببرید.

تونِزیِم در پیتسبورگ

مکان های جالب و دیدنی (5)

اگر به پیتسبورگ در کشور آمریکا رفتید، حتماً سری به موزه‌ای جذاب که برای کمیک ساخته‌شده است، بزنید. در این موزه که در خیابان لیبرتی قرار دارد، نقاشی‌هایی از کتاب‌های کمیک کلاسیک و نمایشگاه دارد، هم چنین یک سوغاتی فروشی هم در این موزه قرار دارد. هم چنین وقتی به این منطقه سفر کردید از خانه‌ی اِسنوپی که در کنار خیابان اِستانویکس قرار دارد دیدن کنید.

موزه‌ فوجیکو اف فوجیو در توکیو

مکان های جالب و دیدنی (3)

موزه‌ جذابِ فوجیکو اف فوجیو، مجموعه‌ای است که به کارهای دو هنرمند پرکارِ مانگا، یعنی هیروشی فوجیموتو و موتو آبیکو اختصاص داده‌شده است. این دو نفر که بعدها به فوجیکو اف فوجیو ملقب شدند، بیش تر به خاطر خلق دورائمون مشهور گردیدند. اگر طرفدار این مجموعه‌اید، فرصت بازدید از این موزه را از دست ندهید!

انباریِ مخفیِ جِی و سایلنت باب

مکان های جالب و دیدنی (2)

این کتاب‌فروشِ کمیک، مانند بقیه‌ کتاب‌فروش‌ها نیست، نه‌تنها مالک این فروشگاه، فیلم‌ساز و بازیگر معروف، کِوین اسمیت است، بلکه این فروشگاه، دکوراسیون یک ریالیتی شو، به نام کامیک‌بوک مِن را دارد. هم چنین مجسمه‌ی اصلیِ بادی کرایست که در فیلم داگما استفاده شد، در این کتاب‌فروش قرار دارد.

کمیک‌کان

مکان های جالب و دیدنی (1)

زندگی هیچ طرفدار کتاب‌های کمیک تا زمانی که به سرزمین موعود طرفداران کتاب‌های کمیک، یعنی کامیک‌کان، سفر نکند، کامل نمی‌شود. در کامیک‌کان کلاس‌های آموزش و گفت‌وگو با متخصصان در کتاب‌های کمیک برگزار می‌شود.‌ این برنامه که هرساله برگزار می‌شود ابتدا فقط در سن‌دیه‌گو قرار داشت، اما اگر ساحل شرقی را ترجیح می‌دهید، باید بدانید که نیویورک هم کامیک‌کان مخصوص خودش را برگزار می‌کند.

cafegardesh.com

t مکان های دیدنی برای علاقمندان به کتاب های کمیک
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بهترین حالت های خوابیدن کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *