نرم افزار RealPlayer Cloud

t نرم افزار RealPlayer Cloud

realplayer cloud-nojavanha (2)

پخش کننده ها نرم افزار هایی  هستند که با استفاده از آن ها می توانیم  تمام ویدیو و موزیک های داخل سیستم خود را به راحتی و با بهترین کیفیت ببینیم و بشنویم اما این نرم افزار ها خود نیز دنیایی دارند که شاید بهتر است با آن ها نیز تا حدودی آشنا شویم. این دسته از نرم افزارها در ابتدا به خاطر پخش فایل های صوتی وارد سیستم های کامپیوتری شدند اما پس از مدتی که شرکت های تولید کننده این دستگاه ها متوجه شدند مردم دوست دارند با این پخش کننده ها فیلم نیز ببینند سیستم این نرم افزار ها را تا حدودی تغییر دادند اما باید گفت که این نرم افزار که در این مطلب به شما معرفی می شود تا حدود زیادی با بقیه تفاوت دارد. نکته قابل توجه در این نرم افزار این است که اکنون در سراسر دنیا مردم بیشتر از این نرم افزار در موبایل های خود استفاده می کنند و باید گفت که این نرم افزار بسیار کار آمد نیز می باشد.

 

با استفاده از نرم افزار RealPlayer Cloud که به طور عامیانه آن را ابر نیز می نامند شما می توانید در یک محیط شلوغ فایل های خود را به اشتراک بگذارید و همزمان که بقیه از فایل های شما استفاده می کنند شما نیز بتوانید با گوشی خود هر کار دیگری به طور مثال بازی نیز انجام دهید. همچنین این نرم افزار قادر خواهد بود با استفاده از شبکه اینترنتی که در گوشی و یا سیستم وجود دارد نرم افزار های مورد نظر شما را که در لیست وجود دارد به راحتی دانلود کند. همچنین خود این نرم افزار به روز رسانی خودکار دارد که این کار باعث می شود همیشه نسخه به روز شده این نرم افزار را داشته باشید.

realplayer cloud-nojavanha (3)

این نرم افزار در نسخه های ابتدایی قادر به پشتیبانی از تمام فر مت های صوتی – تصویری نبود اما در حال حاضر با پردازش های نهایی که روی آن انجام شده است قادر است  تمام فرمت ها از جمله  FLV، WMV، MKV، DIVX، XVID، MOV، AVI، MP4 را پشتیبانی کند. باید گفت نسخه آخر این نرم افزار که یک  نسخه کامل و قوی است توسط  شرکت realplayer tm ایجاد شده است.

realplayer cloud-nojavanha (1)

منبع: www.real.com

 

 

t نرم افزار RealPlayer Cloud
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
۵ عاملی که باعث کاهش سرعت وای فای می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *