نوجوان هندی که بخاطر دمش مقدس شد!

نوجوان هندی
t نوجوان هندی که بخاطر دمش مقدس شد!

خدای میمون 

یک نوجوان هندی بخاطر داشتن یک دم که طول آن به هفت اینچ می رسد؛ به  صورت خدایی مقدس نزد بسیاری از هندوها درآمده است. بسیاری از هندوها این نوجوان را یکی از “خدایان میمون” خوانده اند. زیرا  که در نزد آنها از خدایان مقدس به شمار می آید. روزنامه آمریکایی “هافینگتون پست”  گزارش داد که “ارشید علی خان”    با دمی که در واقع یک استخوان در امتداد ستون فقرات وی می باشد؛به دنیا آمده است.

خدای هندوها

خرافات 

پزشکان می گویند که انسان دارای ژن های خفته ای است که در صورت فعال بودن می توانند منجر به شکل گیری دم در انسان بشوند. درهندوستان مذاهب مختلفی رواج دارد و بسیاری از این مذاهب کهن به خرافات زیادی هم آلوده شده اند. بسیاری از مردم روزانه به خانه این نوجوان می روند وضمن اهدای نذورات خود دم او را لمس می کنند. هرچند این نوجوان می خواهد که زندگی عادی خود را ادامه دهد و روزانه به مدرسه می رود. اما در روزهای تعطیلی بسیاری به خانه آنها که شبیه به معبد شده است برای اهدای نذورات می روند .

خدای میمون

عموی مادری او، صاحب سینگ که از زمان مرگ مادرش از پسر مراقبت می کند، می گوید: که آنها کوتاه کردن موهای دم او را یک فال بد می دانند. مادرش یک بار تصمیم گرفت دم را ببرد اما قبل از انجام این کار مرد.از آن زمان من از او مراقبت می کنم و تصمیم گرفتیم دم را قطع نکنیم.
پسری با دم دراز

خدا  یا بیماری 

با این حال این دم باعث محدودیت هایی برای این نوجوان  ایجاد کرده است. این مشکل  باعث شده که او نتواند بدون صندلی چرخ دار حرکت کند.  نوجوان هندی که به نظر عده ای از مردم خدای میمون است در حقیقت دچارنوعی بیماری استخوانی است که باید برای رهایی از آن به عمل جراحی متوسل شد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شگفت انگیزترین بیابان های جهان

t نوجوان هندی که بخاطر دمش مقدس شد!
t نوجوان هندی که بخاطر دمش مقدس شد!

نوجوان هندی خدای میمون

t نوجوان هندی که بخاطر دمش مقدس شد!
امتیاز به این نوشته

‫3 نظر ارسال شده در “نوجوان هندی که بخاطر دمش مقدس شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *