چگونه پس زمینه عکاسی بسازیم؟ | پشت زمینه عکس برای عکاسی

پس زمینه عکاسی
t چگونه پس زمینه عکاسی بسازیم؟ | پشت زمینه عکس برای عکاسی

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید عکسی بگیرید اما پس زمینه مناسبی نداشته باشید. بسیار بدیهی است که برای عکس گرفتن بخواهید به یک آتلیه حرفه ای عکاسی بروید که این کار هم برای شما گران تمام می شود. اما با این روش خودتان می توانید در خانه یک پس زمینه عکاسی زیبا بسازید و عکس های حرفه ای بگیرید.

یک پس زمینه رنگی بسازید

پس زمینه عکاسی

یک تکه بزرگ پلاستیک را روی سطحی پهن کنید و وسایل رنگ آمیزی را فراهم کنید.

پس زمینه عکاسی

اطراف پلاستیک را به زیر سطح بکشید، طوری که یک بوم نقاشی درست کنید. مطمئن شوید که پلاستیک از همه طرف دقیقا زیر بوم رفته باشد.

پس زمینه عکاسی

روی بوم نقاشی، و برای براقی بوم، از سیلرکیلر استفاده کنید. این دو ماده باعث می شوند که بوم شما براق تر نمایان شود و اگر هم کثیفی ای روی بوم است سیلر کیلر آن را پاک می کند. هم چنین این ماده باعث می شود که زیر کارتان سفت شود تا بتوانید روی آن نقاشی را شروع کنید.

پس زمینه عکاسی

از یک پس زمینه تیره استفاده کنید

پس زمینه های تیره و تاریک به عکس شما جلوه خاصی می دهند و عکس های شما را زیبا تر می کند. می توانید از رنگ هایی مانند آبی تیره یا یا قهوه ای سوخته برای رنگ کردن پس زمینه خود استفاده کنید. چون این رنگ ها، رنگ های خنثایی هستند می توانید روی آن ها از رنگ های دیگری استفاده کنید تا کارتان قشنگ تر شود. برای رنگ آمیزی بوم از بالا به پایین بوم را رنگ کنید.

پس زمینه عکاسی

اگر برای عکس های پرتره به این پس زمینه نیاز دارید، همین رنگ را بزنید و بگذارید رنگ خشک شود و بعد از آن استفاده کنید. اما اگر بوم را بری عکس های دیگری نیاز دارید رنگ دوم را بعد از خشک شدن به بوم اضافه کنید. از دو یا چهار رنگ استفاده کنی، آن ها را به صورت نامنظم روی بوم اضافه کنید و از ترکیب رنگ ها طرحی خلاقانه ایجاد کنید. مواظب باشید جایی را رنگی نکنید.

پس زمینه عکاسی

و در مرحله آخر بگذارید رنگ ها کاملا روی پلاستیک خشک شوند. 1 یا 2 روز زمان نیاز است تا رنگ ها کاملا خشک شوند. بعد از آن یک تکه مقوا به پشت کار اضافه کنید تا هر وقت یا هر کجا که بخواهید بتوانید از این پس زمینه استفاده کنید و عکس های زیبایی بگیرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه عکس طبیعت 2018

پیشنهاد می کنم تصاویر مطلب تصویر زمینه برای کامپیوتر را هم ببینید.

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها – جمال رادفر

t چگونه پس زمینه عکاسی بسازیم؟ | پشت زمینه عکس برای عکاسی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *