کاربران دنیا عاشق این نرم افزارها هستند!

t کاربران دنیا عاشق این نرم افزارها هستند!

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند و امکانات و دسترسی های مختلفی را برای ما به ارمغان می آورد. شاید کاری که انجام آن در گذشته نه چندان دور برای ما سخت و زمان بر بود اکنون در عرض چند دقیقه و یا حتی ثانیه میسر می شود. در این مطلب ما شما را با نرم افزارهایی آشنا می کنیم که جزء محبوب ترین های کاربران بوده اند. با ما همراه باشید.

Talking Encyclopedia for kids

نرم افزارهای کاربردی (12)نرم افزاری عالی برای بچه ها تا با کشورهای مختلف،حیوانات،اعضای بدن انسان،آلات موسیقی، کارهای دستی در محیطی دوستانه و به صورت صوتی و تصویری آشنا شوند.

 اندروید – ورژن 4.0.3 – مجانی

Kids place

نرم افزارهای کاربردی (13)ایت اپلیکیشن کنترل والدین بر کودکان را تهیه کنید و از آن برای نظارتی امن در محیط مجازی و جامعه دیجیتال در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

اندروید – هر سیستم عاملی – مجانی

Gboard

نرم افزارهای کاربردی (14)با این نرم افزار کیبوردی شما می توانید مستقیما از کیبورد خود در گوگل جستجو کنید و نیازی به هیچ تغییر برنامه ای وجود ندارد  و مستقیما از کیبورد خود عبارت مورد جستجو را ارسال می کنید.

 آیفون/ آیپد – iOS 9. – مجانی

Firsr moms club fmc

نرم افزارهای کاربردی (15)این اپلیکیشن مثل یک شبکه اجتماعی برای مادران کار می کند و آن ها قادرند با اشتراک گذاری تجربیاتشان به یکدیگر کمک کنند

  آیفون – ios 8 – مجانی

   اندروید – سیستم عامل 4.0.3 – مجانی

My incredible body

نرم افزارهای کاربردی (16)با این اپلیکیشن می توانید سفری در مورد نحوه کارکرد سیستم های مختلف بدن داشته باشید و از میزان جریان خون، محوه عملکرد مغز، اتفاقاتی که بعد از قورت دادن عذا و هضم آن می افتد و …. مطلع شوید. این اپلیکیشن یک راهنمای سه بعدی در مورد بدن است که با تصاویر و ویدئو های که ارائه می دهد منبع اموزشی خوبی برای کودکان و حتی والدین آن ها به شمار می رود.

آیفون/آیپد – ios 6 – پولی است

اندروید – نسخه 2.3 – پولی است

نسخه کامپیوتر – پولی است

Daily curiosity

نرم افزارهای کاربردی (17)افرادی که به مطالعه دانستنی ها علاقه دارند حتما باید این اپلیکیشن را در گوشی خود داشته باشند .

   آیفون /آیپد – ios 9 – مجانی

   اندروید – نسخه 5 – مجانی

SHAREit

نرم افزارهای کاربردی (1)این اپلیکیشین یک نرم افزار بین کنسولی است که به شما این امکان را می دهد تا مستقیما از طریق WiFi بتوانید فایل های با حجم بالا را بین سیستم عامل های اندروید، ویندوز، ios جا به جا کنید .

  آیفون/آیپد – ios 7 – مجانی

   اندروید – نسخه 2.2 – مجانی

  نسخه ویندوز برای کامپیوتر و گوشی – مجانی

InShorts

نرم افزارهای کاربردی (2)این اپلیکیشن تمام اخبار روز جهان را در 60 کلمه یا کم تر خلاصه می کند و در اختیار مخاطب قرار می دهد و از زبان هندی نیز پشتیبانی می کند .

  آیفون/آیپد – ios 8  – مجانی

   اندروید – همه نسخه ها – مجانی

 Color switch

نرم افزارهای کاربردی (3)یک بازی ساده و در عین حال دشوار برای برنده شدن .  با بیش از 100 میلیون دانلود این بازی یکی از محبوب ترین بازی های جهان محسوب می شود. امتحانش کنید.

  آیفون – ios7 – مجانی

اندروید – ورژن 3 – مجانی

Dropbox paper

نرم افزارهای کاربردی (4)این اپلیکیشن یک مدیریت تیم است است که امکان جا به جایی سریع و آنلاین مستندات بین اعضای تیم را می دهد و اعضای تیم می توانند به صورت انلاین مستندات را ویرایش کنند .

 آیفون/آیپد – ios 9 – مجانی

 اندروید – نسخه 4.4 – مجانی

Peak

نرم افزارهای کاربردی (5)این اپلیکیشن در واقع باشگاه ورزشی مغز شما است. این اپلیکیشن با ورزش دادن به مغز شما باعث افزایش توانایی های ادراکی افراد می شود.

  آیفون / آیپد – ios 8 – مجانی

 اندروید – نسخه 4 – مجانی

Prisma

نرم افزارهای کاربردی (6)این اپلیکیشن افکت های منحصربه فردی به تصاویر شما می دهند که نقاشی شما را شبیه نقاشی های هنرمندان برجسته ای مثل ون گوگ، پیکاسو می کند .

 آیفون – ios 8 – مجانی

  اندروید – نسخه 4.1 – مجانی

Swiftmoji

نرم افزارهای کاربردی (7)این اپلیکیشن کیبورد با شناسایی اموجی مناسب برای متن شما به کاربران در انتخاب اموجی مناسب کمک می کند و در واقع وقتی تایپ می کنید این اپلیکیشن می تواند اموجی مناسب را برای شما حدس بزند .

آیفون – ios 9  – مجانی

 اندروید – همه نسخه ها – مجانی

Tinycards

نرم افزارهای کاربردی (8)این اپلیکیشن به حافظه و یاد گیری افراد کمک می کند برای مثال شما می تواند با این اپلیکیشن لغت های مختلف  از زبان های مختلف و یا موارد تاریخی یا جغرافیایی را به خوبی به خاطر بسپارید .

 آیفون / آیپد – ios 8.2  مجانی

Camscanner

نرم افزارهای کاربردی (9)این نرم افزار را همه کاربران باید در گوشی خود داشته باشند چرا که با این نرم افزار به سادگی قادر به اسکن و نگه داری اسناد در گوشی خود هستند.

 آیفون – نسخه 8 – مجانی

 اندروید – همه نسخه ها – مجانی

  ویندوز فون 8 – مجانی

Yousician

نرم افزارهای کاربردی (10)این اپلیکیشن برای یادگیری پیانو و گیتار بسیار مناسب است .

  آیفون/ آیپد – ios 7.1  – مجانی

  اندروید – نسخه 4.4 – مجانی

Verne : The Himalayas

نرم افزارهای کاربردی (11)با این اپلیکیشن می توایند به هیمالیا نوردی مثل یک یتی 500 فوتی بپردازید . در این اپلیکیشن اطلاعات مختلف در مورد هیمالیا و دیگر امکانات تعبیه شده است .

  اندروید – نسخه 4.4 – مجانی

برترین ها

یادداشت سردبیر:

با تشکر فراوان از آقای جهانگرد از اعضای فعال سایت که این مطلب را برای ما ارسال کرده اند.

t کاربران دنیا عاشق این نرم افزارها هستند!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چتر وارونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *