کاردستی جوجه کوچولو

t کاردستی جوجه کوچولو

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل لازم:
کاموا 
ملیله سیاه 
قلاب
شیوه ساخت: 
ابتدا مقداری کاموا را روی هم قرار دهید طول کامواها از 15 سانت کم تر نباشد. توجه داشته باشید هرچه طول کامواها کوتاه تر باشد بدن جوجه شما کوچک تر خواهد شد. چند رشته کاموا را که روی هم قرار دادید با یک نخ محکم وسط کامواها را گره بزنید. سپس قسمت بالا و پایین کامواها را با قیچی جدا کنید. 2 رشته به این ترتیب درست کنید و به شکل ضربدری از روی هم رد کنید. مقداری کاموا را به شکل گرد دور هم بپیچید. کاموای گلوله شده را بین یک طرف از رشته کامواها قراردهید و سعی کنید بقیه رشته کاموا ها را روی آن بکشید تا بین رشته ها پنهان شود. سپس نقطه اتصال رشته ها و گلوله کاموا را با یک رشته کوتاه محکم گره بزنید به این ترتیب سر جوجه تشکیل می شود. 
 

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

جوجه کوچولو (1)

رشته های آزاد را از یک جهت روی هم قرار دهید و حدود یک سانت از آن را رها کنید به عنوان دُم جوجه با یک رشته محکم ببندید. برای بال های جوجه یک دسته دیگر از کاموا را مانند تصویر شماره یک دسته بندی کنید و از بین رشته های دیگر عبور دهید. سپس رشته هارا از طرفین روی رشته های قبلی بکشید و روی قسمت دُم مجددا با یک قطعه کاموا محکم کنید.   
 

جوجه کوچولو (3)

مرحله پایانی چیدن اضافه های کاموای دُم جوجه کوچولوی شماست. پس از آن می توانید از ملیله های کوچک سیاه برای چشم ها استفاده کنید و نوک جوجه را با سرمه قرمز رنگ مشخص کنید. می توانید تعداد زیادی از این جوجه های پاییزی بسازید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزشی ساده برای ساخت کاردستی چراغ راهنمایی با کاغذ رنگی

 

جوجه کوچولو (4)

جوجه کوچولو (2)

مطالب مرتبط:

کاردستی جوجه تیغی با کاموا

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

 

t کاردستی جوجه کوچولو
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *