کاردستی دستبند گیس و مروارید

دستبند
t کاردستی دستبند گیس و مروارید

دستبند گیس و مروارید یکی از زیباترین تزئیناتی است که به راحتی می توانید با استفاده از آن آراستگی ظاهریتان را دوچندان کنید.

می توانید مروارید ها و روبان های این دستبند گیس و مروارید را با هر رنگ لباستان هماهنگ کنید و در مجالس دوستانه جلوه زیباتری داشته باشید. به این ترتیب با کمترین هزینه برای تمامی استایل هایتان دستبند ست خواهید داشت.

وسایل لازم برای ساخت کاردستی دستبند گیس و مروارید

مروارید درشت
روبان نیم سانتی
نخ دمسه (گلدوزی)
سوزن

شیوه کار

دو رشته روبان را به طول 30 سانت برش بزنید. روبان ها را به شکل ضربدر روی هم قرار دهید. سوزن نخ شده را از زیر و وسط هر دو روبان رد کنید. سپس یک عدد مروارید را از نخ رد کنید و به انتهای نخ و وسط دو روبان هدایت کنید.

یکی از رشته های روبان را روی مروارید برگردانید و سوزن را از وسط روبان رد کنید. به این ترتیب مروارید زیر روبان خواهد ماند. مجددا یک مروارید را از سوزن رد کنید و تا انتها و وسط روبان بکشید.

اکنون رشته ی دوم روبان را روی مروارید بکشید و سوزن را از زیر و وسط روبان رد کنید. مجددا یک مروارید از نخ رد کنید و آن را تا روی روبان بکشید. به همین ترتیب گیس بافت روبان و مروارید را ادامه دهید تا بافت شما به اندازه ی دور مچتان شود.

دستبند گیس و مروارید
دستبند گیس و مروارید

انتهای روبان را با یک مروارید مهار کنید و آخرین ردیف روبان را، که روی آن قرار دادید، نخ را دو یا سه مرتبه از مروارید رد کنید تا کاملاً محکم شود. دستبند را دور مچ ببندید و انتهای آزاد روبان را یک پاپیون زیبا بزنید. کاردستی دستبند گیس و مروارید شما اماده است، از خلاقیت خود لذت ببرید.

دستبند گیس و مروارید
دستبند گیس و مروارید

اختصاصی نشریه ی اینترنتی نوجوان ها – رقیه مستقیم

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی جعبه کادویی

t کاردستی دستبند گیس و مروارید
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *