کاردستی قاب عکس سه بعدی

قاب عکس
t کاردستی قاب عکس سه بعدی

قاب عکس سه بعدی یکی از آن وسایل تزئینی زیباست که درست کردن آن سخت هم نیست. فقط کافی است وسایل مورد نیاز را آماده کنید و قدم به قدم این آموزش را دنبال کنید. اگر می خواهید عکس ها و خاطره هایتان را به شکلی متفاوت پیش چشمتان داشته باشید حالا زمان آن رسیده است.

وسایل لازم برای کاردستی قاب عکس سه بعدی

t کاردستی قاب عکس سه بعدی

چوب های کناره سه ضلعی

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

چسب چوب

دو قطعه عکس با اندازه های برابر

تیغ موکت بری

چسب کاغذی

مداد خط کش

یک صفحه‌ی صاف تخته سه‌لایی

وسایل لازم برای ساخت قاب عکس سه بعدی

نکات قابل توجه 

عکس هایی که برای این مدل قاب انتخاب می کنید از لحاظ طول و عرض و نوع کادر بندی باید مثل هم باشند. اندازه صفحه تخته ای که به عنوان شاسی زیر این قاب در نظر می گیرید باید به اندازه پهنای تعداد چوب های سه ضلعی قاب باشد. همچنین تعداد چوب های سه ضلعی باید برابر عرض یکی از عکس ها باشد.

t کاردستی قاب عکس سه بعدی

شیوه ساخت قاب عکس سه بعدی

برای شروع مقداری از چسب کاغذی را به بلندی یکی از عکس ها روی سطح صافی بچسبانید و با مداد با دقت اندازه عرض چوب های سه ضلعی را روی آن علامت گذاری کنید. سپس یکی از عکس ها را روی زمین با چسب کاغذی بچسبانید تا ثابت روی زمین بماند و هنگام اندازه زدن حرکت نکند.

پس از آن با خط کش دقیقا تمام طول عکس را به اندازه ای که قبلا از چوب ها زده بودید علامت گذاری کرده و پایین هر قسمت شماره گذاری کنید که پس از برش قطعات را گم نکنید.

مراحل ساخت قاب عکس سه بعدی

عکس ها را برش بزنید

سپس با تیغ موکت بری و خط کش آهنی صاف و یک دست علامت ها را روی عکس برش بزنید و عکس را به قطعات منظم تقسیم کنید. این کار را برای هر دو عکس انجام دهید. یکی از ضلع های چوب را به چسب آغشته کرده و روی سطح صاف بچسبانید و اجازه دهید تا کاملا خشک و محکم شود. سپس با دقت، قطعات بریده شده عکس ها را به شکل یک در میان روی دو ضلع چوب ها بچسبانید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
طرز ساخت جعبه کادوی شکلاتی

این کار را به دو صورت می توانید انجام دهید: یا یک طرف شماره یک از اولین عکس و ضلع دوم همان چوب شماره یک عکس دوم را بچسبانید که دو طرف هرم چوب با دو عکس پر شود، یا می توانید عکس اول را از یک طرف به ترتیب شماره های بریده شده بچسبانید و ضلع دوم چوب را با برش های عکس دوم پر کنید.

t کاردستی قاب عکس سه بعدی
مراحل ساخت قاب عکس سه بعدی

برای این که دچار اشتباه نشوید می توانید روی سطح صافی ابتدا مانند پازل، بریده های عکس ها را به شکل یک در میان روی زمین درست کنید. سپس یکی یکی  آن ها را روی دو ضلع چوب بچسبانید. به این ترتیب تصویر دو بعدی شما آماده خواهد شد. هنگامی که از سمت راست به آن نگاه کنید تصویر اول و اگر از سمت چپ به آن نگاه کنید تصویر دوم را خواهید دید.

قاب عکس سه بعدی شما آماده شده است. از تماشای عکس‌هایتان در این قاب زیبا لذت ببرید.

قاب سه بعدی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t کاردستی قاب عکس سه بعدی
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “کاردستی قاب عکس سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *