کاردستی یک فنجان پر از گل 

t کاردستی یک فنجان پر از گل 

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

اگر در آشپزخانه ی منزلتان کپ و نعلبکی لب پریده یا ترک خورده دارید؛ به جای دور انداختن ؛می توانید با دنبال کردن آموزش این بخش آموزش، آن ها را بازیافت کنید و به زیباترین شکل به عنوان یک وسیله تزیینی از آن استفاده کنید با ما همراه باشید. 
وسایل لازم :
فنجان ونعلبکی 
چسب گرم
مقداری خزه و گل یا تخم مرغ رنگی 
شیوه ساخت : 

ابتدا یک چنگال غذا خوری را از دو نقطه خم کنید. برای خم کردن حتما از دم باریک یا انبر دست استفاده کنید. سپس قسمتی که با آن غذا را بر میدارید روی کفه نعلبکی بچسبانید. صبر کنید تا چسب خشک شود. مجددا کف نعلبکی را مقدار زیادی چسب حرارتی بریزید تا کاملا چنگال به کف نعلبکی بچسبد. سپس فنجان را ابتدا روی یک وسیله که هم اندازه دسته چنگال باشد قرار دهید و پس از آن با چسب حرارتی به کناره  داخلی فنجان متصل کنید. توجه داشته باشید تا چسب کاملا خشک نشده استند قرارگیری زیر فنجان را بر ندارید و چند مرتبه کار چسباندن را تکرارکنید.  
 

فنجان پر گل.سایت نوجوان ها (1)

پس از خشک شدن چسب ها کف نعلبکی و داخل فنجان را با خزه کاملا پر کنید و در انتها تعدادی گل برای تزیین در کف فنجان و کف نعلبکی بچسبانید. می توانید به جای گل از هر وسیله تزئینی دیگری یا تخم مرغ های رنگی برای ایام عید نیز استفاده کنید و از خلاقیت خود لذت ببرید. 
  

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ظرف بیسکویت

فنجان پر گل.سایت نوجوان ها (2)

فنجان پر گل.سایت نوجوان ها (4)

فنجان پر گل.سایت نوجوان ها (3)

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t کاردستی یک فنجان پر از گل 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *