کیبورد چند کاره

t کیبورد چند کاره

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Multifunctional Keyboard.nojavanha (2)

همه کسانی که ار کامپیوتر استفاده می کنند می دانند که کیبورد یکی از مهم ترین اجزای کامپیوتر می باشد که اگر نباشد می توان گفت نیمی از کارها قابل انجام نمی باشد.

یک مثال ساده از این مورد که می توان زد ورود به خود ویندوز و راه اندازی اولیه آن می باشد. اگر شما برای ویندوز خود رمز عبور تعیین کرده باشید برای وارد شدن به آن حتما نیاز به کیبورد دارید. حال شاید افرادی باشند که راه هایی را برای شکستن این رمزها بدانند اما همان ها نیز باید کیبورد در اختیار داشته باشند تا بتوانند این کار را انجام دهند. از طرفی دیگر نیز کیبوردهای معمولی به علت سایز بزرگ و طراحی شدن فقط برای pc قابل استفاده برای هیچ وسیله دیگری نمی باشند. به طور مثال شما نیاز به تایپ یک مطلب دارید و نرم افزار مربوط به آن بر روی گوشی یا تبلت شما نصب شده است اما کار کردن با کیبورد خود آن ها خیلی سخت است و این کیبوردهای معمولی نیز به آن ها وصل نمی شوند.

Multifunctional Keyboard.nojavanha (1)

در راستای رفع چنین مشکلی شرکت مایکروسافت یک کیبورد چند کاره را به بازار ارائه کرده است که می توان به راحتی آن را حمل کرد و همچنین آن را برای موبایل و تبلت استفاده کرد که این کیبورد با استفاده از باتری کار می کند  و از طریق بلوتوث می‌تواند با کلیه دستگاه‌های کامپیوتری  هوشمند و کامپیوترهای شخصی نیز ارتباط فعال و دقیقی داشته باشد. این کیبورد از نظر اندازه تقریباً 80% اندازه یک صفحه کلید عادی است و بسیار کوچک و مناسب به نظر می‌رسد.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چرا بعضی از آدرسهای اینترنتی دارای www هستند و بعضی نه

Multifunctional Keyboard.nojavanha (4)

شما می‌توانید برای استفاده از این دستگاه از هر نوع  تلفن همراه، دستگاه های اندرویدی، تبلت ها، سرویس مخصوص مایکروسافت و یا هر گونه رایانه شخصی استفاده کنید. نصب و فعال سازی نیز بسیار ساده شده است: پس از اتصال مستقیم به این صفحه کلید از طریق بلوتوث، شما می‌توانید به راحتی کلیه مراحل نصب را با یک سیستم نرم‌افزاری که از سوی کیبورد به دستگاه شما وصل می شود انجام دهید. این کیبورد به علت حجم کوچک و قیمت مناسب نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

t کیبورد چند کاره
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *