کیبورد کیموس (keymouse)

t کیبورد کیموس (keymouse)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

کیبورد کیموس (1)

صفحه کلیدهای زیادی به بازار عرضه شده اند که به کاربران اجازه می دهند تا کار را بسیار راحت تر انجام دهند اما صفحه کلید keymouse علاوه بر این که کار را برای کاربران خود راحت می کند دارای مزایای بسـیار زیادی نیز می باشد که با آن ها آشنا می شویم.

از جمله مزایای این صفحه کلید که شاید بتوان گفت از مزایای بارز آن نیز می باشد این است که برای هر دست کاربر یک صفحه کلید را طراحی کرده است که بسیار راحت تر از کیبورد معمولی می باشد و همان طور  که از نام آن مشخص است ماوس را در خود نیز جا داده است. بدین صورت که کف دست خود را در قسمت طراحی شده قرار می دهیم و بعد انگشتان ما بر روی دکمه ها قرار می گیرند. همچنین با استفاده از انگشت بزرگ دست که در کناره های این سخت افزار قرار می گیرد می توانید مانند یک ماوس عمل کرده و با فشردن دکمه های آن قسمت کار ماوس را انجام دهید.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد چون هر یک از این دو قسمت از صفحه کلید خود به تنهایی نیز یک صفحه کلید کامل می باشند کاربر قادر خواهد بود که قدرت تایپ خود را در یک دست افزایش دهد و همچنین بدون این که بخواهد دست خود را از روی صفحه کلید بردارد با ماوس نیز به راحتی کار انجام دهد و از طرفی دیگر این مزیت برای افرادی که فقط قادر به کار کردن با یک دست نیز می باشند نیز بسیار عالی می باشد. از طرفی دیگر این صفحه کلید کار را برای کسانی  که به دنبال بازی های کامپیوتری هستند نیز راحت کرده است زیرا آن ها نیز با در دست گرفتن یکی از این صفحه کلید ها دیگر نیاز به دسته بازی و یا  ماوس و کیبورد جداگانه ندارند و این کار برای آن ها راحت تر خواهد بود.

یکی از مهم ترین مزایای این صفحه کلید قابلیت اتصال بی سیم می باشد که به دو روش برای آن امکان پذیر است؛ یکی با استفاده از بلوتوث و دیگری با استفاده از wifi که با هر دو روش می توان از آن استفاده کرد و مزیت آن بر دیگر کیبوردهای بی سیم این است که هر دو گزینه را با هم دارد و این کار باعث می شود بتوانیم آن را برای بقیه دستگاه ها نیز استفاده کنیم. شرکت ZZ تولید کننده این صفحه کلید در اوایل سال 2015 میلادی بود که به تمام دوستداران خود وعده این کیبود را تا ماه مارس همین سال داده است.

کیبورد کیموس (3)

کیبورد کیموس (1)

کیبورد کیموس (1)

 

t کیبورد کیموس (keymouse)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش نرم افزار format factory (قسمت 1)

‫1 نظر ارسال شده در “کیبورد کیموس (keymouse)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *