گوگل در کمتر از یک ثانیه گروه خونی شما را تشخیص می‌دهد!

t گوگل در کمتر از یک ثانیه گروه خونی شما را تشخیص می‌دهد!

گروه خونی

گوگل حق امتیاز جدیدی را به ثبت رسانده است که بدون استفاده از سوزن می‌تواند گروه خونی افراد را شناسایی کند و به کاربرانی که می‌بایست سطح خون خود را به صورت مرتب آزمایش کنند امکان دهد تا بدون درد این کار را به راحتی انجام دهند.

به گزارش نشریه اینترنتی نوجوان ها به نقل از موبنا، دستگا جدیدی که گوگل ساخته است «جذب خون بدون سوزن» نام دارد که در اصل حجم فشرده گاز را از یک محفظه کوچک عبور می‌دهد تا میکروذرات‌ها از پوست شما عبور کنند و بدون استفاده از سوزن، گروه خونی و سطح خون بدن شما تشخیص داده شود.

در توضیحات مربوط به این حق امتیاز گفته شد: «این ابزار جدید باعث می‌شود برای آزمایش‌های مختلف حجم بسیار اندکی از خون دریافت شود. برای مثال، زمانی که می‌بایست بیمار آزمایش قند خون بدهد، این دستگاه با دریافت کمترین حجم خون نتایج مورد نیاز را ارایه می‌دهد».

شرکت گوگل نخستین بار در ۲۸ مه ۲۰۱۴ این حق امتیاز را ثبت کرده بود که البته در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۵ آن را به‌روز کرد و قابلیت‌های بیشتری را به آن افزود.

البته ثبت این حق امتیاز به این معنی نیست که گوگل در آینده نزدیک دستگاه مربوطه را وارد بازار جهانی کند. این دستگاه کوچک همچنان در مرحله آزمایش به سر می‌برد.

t گوگل در کمتر از یک ثانیه گروه خونی شما را تشخیص می‌دهد!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
7 گزینه غذایی فوق العاده برای جلوگیری از چین و چروک پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *