۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای کودکان (با لینک دانلود)

t ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای کودکان (با لینک دانلود)

استفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید، یکی از راه‌های خوب برای آموزش در کنار سرگرم و شاد شدن کودکان است.  می‌توانید برای این که مطمئن شوید فرزندتان از اسمارت فون خود به صورت درست استفاده می‌کند برنامه‌های خاصی را نصب کنید که دسترسی آن ها را محدود کند. اما چطور برنامه‌های خوب و بد را از هم جدا کنیم؟ ما می‌خواهیم برنامه‌هایی را به شما معرفی کنیم که باعث سرگرمی و لذت فرزندتان شود و شما نیز از جهت امنیت و مناسب بودن آن ها خیالتان راحت باشد.

kids place

اپلیکیشن (1)

این برنامه نوعی لانچر خاص است که یک ساند‌باکس اختصاصی برای استفاده کودکان از برنامه‌هایی که خودتان انتخاب کرده‌اید، ایجاد می‌کند. این محیط از نصب برنامه‌های دیگر و پرداخت‌های درون برنامه‌ای جلوگیری می‌کند. یک تایمر دارد که می‌توانید استفاده از دستگاه را به زمان‌های خاصی محدود کنید و پروفایل‌های متعددی نیز دارد که می‌توانید آن ها را برای کاربرهای مختلف شخصی سازی کنید. این برنامه بوسیله پین‌کد محافظت می‌شود.

دانلود از گوگل پلی

Famigo

اپلیکیشن (2)

این برنامه نیز نوعی ساندباکس اختصاصی است که می‌توانید فقط برنامه‌های خاصی را که خودتان انتخاب کرده‌اید در آن نصب کنید. دسترسی به فروشگاه نرم‌افزاری گوگل، تماس‌ها و پیام‌های متنی و ایمیل‌ها نیز محدود می‌شود. تنظیمات این اپلیکیشن به سادگی انجام می‌شود. آیکن نرم‌افزارها هم در این محیط به شکل کودکانه طراحی شده است و در حالت مدیریتی این نرم‌افزار می‌توانید اپلیکیشن‌ها را اضافه یا کم کنید. همچنین این اپلیکیشن یک تلویزیون برای پخش برنامه‌های کودکانه و مرورگر اینترنت Famigo Wowzer، برای دسترسی به تعدادی از سایت‌های کنترل شده دارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی my boo

دانلود از گوگل پلی

iStoryTime

اپلیکیشن (3)

این برنامه یک کتابخوان دیجیتال و یکی از بهترین برنامه‌های فروشگاه نرم‌افزاری گوگل است. استفاده از گوینده‌های حرفه‌ای و هنرمند و خواندن با صدای بسیاری از کاراکتر‌های فیلم‌های کلاسیک و مدرن از ویژگی‌های آن هستند. علاوه‌ بر‌این، یک کتابخانه با چندین قفسه کتاب در اختیار دارید که می‌توانید کتاب‌های دلخواه خود را در آن ها نگهداری کنید و کتاب‌های بیشتری هم از فروشگاه نرم افزاری گوگل بخرید و به آن ها اضافه کنید. این اپلیکیشن، به صورت پیش‌فرض چند کتاب از قبیل ماداگاسکار، عصر یخبندان، رابین‌هود و… را به همراه خود دارد.

دانلود از گوگل پلی

Fablescapes 2

اپلیکیشن (4)

به جای آن که داستان دیگران را بازگو کنید چرا خودتان داستان نسازید؟ این اپلیکیشن نوع الکترونیکی یک تئاتر عروسکی بی‌نظیر است که صحنه‌ها و کاراکتر‌های عروسکی گوناگونی را در اختیار شما و فرزندتان می‌گذارد تا با آن ها بتوانید داستان‌هایی جذاب بسازید. فقط کافی است که کاراکترها را به هر جای صحنه که خواستید بکشید و با ضربه زدن روی آن ها ژستشان را تغییر بدهید. شما می‌توانید نمایش‌ها را بسازید و ذخیره کنید تا هر وقت که خواستید بازپخش کنید. تم‌های مختلفی نیز از طریق پرداخت درون برنامه‌ای قابل دریافت هستند.

لینک دانلود

PicsArt Kids

اپلیکیشن (5)

یک برنامه عالی نقاشی و رنگ‌آمیزی برای بازی شما با فرزندتان است که امکانات زیادی برای فعالیت والدین به همراه کودکان دارد؛ مانند: کتاب رنگ‌آمیزی با تعداد زیادی از نقاشی‌ها که باید آن ها را رنگ کنید، صفحات خالی برای نقاشی و رنگ‌آمیزی و حالت آموزشی که جدول‌ها و طرح‌های مختلفی دارد. قلم‌ها و رنگ‌های گوناگونی هم در این اپلیکیشن در دسترس هستند. همچنین می‌توانید نقاشی‌های خود و کودکتان را در گالری آن ذخیره کنید.

دانلود از گوگل پلی

LEGO Duplo Train

اپلیکیشن (6)

این برنامه به کودک اجازه می‌دهد که با قطعات انیمیشنی موجود به سلیقه خودش قطار بسازد و با آن به سیر و سیاحت بپردازد. کودک نقش مهندس قطار را ایفا می‌کند؛ در طول مسیر با انتخاب یک سری از کارت‌ها بازی‌های ساده‌ای را انجام می‌دهد تا قطار به مسیر خود ادامه دهد. این برنامه انیمیشن‌های زیبایی مانند حیوانات، گیاهان و منظره‌های مختلف دارد که با لمس‌ کردن، صداها و واکنش‌های جالبی از خود نشان می‌دهند!

دانلود از گوگل پلی

Toca Cars

اپلیکیشن (7)

با این اپلیکیشن، کودکان به دنیایی ساخته شده از مقوا وارد می‌شوند که می‌توانند داخل خیابان هم رانندگی کنند! در این محیط زیبا همه چیز مقوایی است؛ خانه‌ها، درختان و ماشین‌ها. کودکان می‌توانند هر چیزی را خرد کنند و دوباره به حالت اولیه برگردانند. بهتر از همه این ها حالت ادیتور بازی است که می‌توانید مسیرها، جاده‌ها و ساختمان‌ها یا ماشین‌های خود را بسازید و رانندگی کنید!

دانلود از گوگل پلی

Toca Town

اپلیکیشن (8)

با این برنامه، در شهری پر از مردم و حیوانات کارتونی گردش کنید. خیلی شبیه بازی نیست ولی کودک می‌تواند در شهر، گردش و مکان‌های جدیدی کشف کند یا کارهای جالبی انجام دهد؛ مثلا لامپ‌هایی وجود دارد که می‌توانند روشن و خاموش کنند یا در‌هایی که قابل باز و بسته کردن هستند. همچنین می‌توانند در پارک‌ها بازی کنند، در رستوران غذا بپزند، در مرکز پلیس با پلیس‌ها و وسایل آن ها بازی کنند. کارهایی که شاید در تصور شما هم نگنجد!

دانلود از گوگل پلی

Toca Nature

اپلیکیشن (9)

این برنامه، معادل بازی رایگان Toca Boca برای کودکان است؛ این بار با مردمی کوچک و یک دنیای مجازی جذاب! از منظره دید یک پرنده کودک می‌تواند درخت‌ها را بکارد، کوه‌ها را ایجاد کند و پل‌ها و رودها را بسازد؛ سپس روی آن ها زوم و در دنیایی که ساخته است گردش کند. بالا رفتن از کوه‌ها، گردش در جنگل‌ها و اطمینان از این‌ که حیوانات جنگل گرسنه نیستند، از موارد جذاب این بازی است.

دانلود از گوگل پلی

Minecraft Pocket Edition

اپلیکیشن (10)

ماین‌کرافت برای بسیاری یک بازی نام‌آشنا است. این بازی از بسیاری جهات بازی قرن ۲۱ و برای کودکان بزرگتر هم یک بازی خوب و خلاقانه است. در این بازی کودکان می‌توانند ساختمان‌ها و شهر خود را هر جور که دوست دارند بسازند و در آن گردش کنند. شما نیز می‌توانید در حالت چند نفره با استفاده از wifi به فرزندتان ملحق شوید. البته توجه کنید این بازی معتاد کننده است!

دانلود از گوگل پلی

منبع: itresan.com

t ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای کودکان (با لینک دانلود)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *