۱۵ استارت‌آپ موفق عکاسی

t ۱۵ استارت‌آپ موفق عکاسی

شکوفایی برنامه‌هایی نظیر اینستاگرام یا پینترست نشان می‌دهد کاربران تمایل زیادی به استفاده از عکس‌ها دارند. هر ساله صدها استارت‌آپ عکاسی عرضه می‌شود اما تنها تعداد کمی از آن ها با استقبال عمومی مواجه می‌شود.

این استارت‌آپ‌ها شامل تعدادی اپلیکیشن موبایل، وبسایت‌هایی که بر روی عکاس‌ها و خلاقیت‌ها تمرکز دارند، سرویس‌های ذخیره و بارگذاری عکس، وبسایت‌های اشتراک گذاری عکس و هم چنین سایت‌هایی که امکان دسترسی به عکس‌های بدون نیاز به حق انتشار را فراهم می‌کنند و می‌توانید از آن ها در پروژه‌های خود بهره بگیرید. برخی از این استارت‌آپ‌ها هنوز با نسخه بتا در دسترس قرار دارند و برخی دیگر بسیار معروف و سودآور شده اند.

format

استارتاپ های موفق15format بستری چندکاره است که به هنرمندان، طراحان، عکاسان و سایر نماینده‌های عمومی کسب و کارها امکان می‌دهد تا وبسایت و نمایشگاه آنلاین کارهای خود را به شکلی ماهرانه و زیبا خلق کنند. 4ormat امکان تازه‌ای به مجموعه ابزارهای خود اضافه کرده است و آن امکان اضافه کردن بلاگ به وبسایت است.

Unsplash

استارتاپ های موفق (10)Unsplash سایتی است که عکس‌های کیفیت بالا و زیبا را بدون هزینه و بدون نیاز به حق انتشار در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این سایت هر ۱۰ روز یک بار سایت را با ۱۰ عکس جدید و منحصر به فرد به روز رسانی می‌کند.

PictureLife

استارتاپ های موفق (11)PictureLife یک اپلیکیشن مدیریت و ذخیره سازی عکس است که در ابتدای سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد. این سایت به شما این اطمینان را می‌دهد که خاطرات شما در عکس‌هایتان امن و مطمئن نگهداری می‌شوند. امکان بارگذاری عکس‌ها از طریق تمام دستگاه‌ها و سیستم‌ عامل‌ها مقدور است و می‌توانید عکس‌هایتان را در آلبوم‌های گوناگون دسته بندی کنید.

Defrozo

استارتاپ های موفق (12)Defrozo یک سرویس رایگان و فوق العاده است که به عکاس‌ها امکان می‌دهد تا کسب و کار و گردش کارشان را به طور آنلاین پیگیری و مدیریت کنند. خدمات این برنامه از ایجاد گالری‌های عکس تا ارسال ایمیل و به روز رسانی مشتری‌ها را شامل می‌شود. هم چنین پس از ثبت نام در سایت ۵ گیگا فضای رایگان ابری دریافت خواهید کرد.

Piccolo

استارتاپ های موفق (13)

با استفاده از Piccolo شما می‌توانید عکس‌هایتان را از اینستاگرام و فیسبوک پرینت کرده و هرماه آن ها را از طریق پست دریافت کنید. این یک ابزار بسیار مفید برای کسانیست که به نگهداری تصاویر به صورت چاپ شده علاقمند هستند. می‌توانید خودتان عکس‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و یا به پیکولو اجازه دهید تا محبوب‌ترین عکس‌هایتان را از پروفایل‌های اجتماعی شما براساس میزان محبوبیت آن ها انتخاب و چاپ کند. این سایت برنامه‌ای سه ساله شامل ۲۰، ۴۰ و ۶۰ عکس در ماه دارد.

ImageBrief

استارتاپ های موفق14

این استارت‌آپ اتریشی راه جدیدی برای برقراری ارتباط میان عکاس و مشتری برقرار کرده است. خریداران عکس توصیف مختصری از عکسی که تمایل دارند بخرند و مبلغی که حاضر به پرداخت آن هستند را ارائه می‌کنند و سپس عکاسان عکس‌هایشان را با توجه به آن چه که مورد نظر مشتری بوده ارسال می‌کنند. هم چنین مشتری‌ها می‌توانند از میان عکس‌های موجود در سایت ImageBrief، عکس مورد نظر خود را پیدا کنند.

MaxStoneاستارتاپ های موفق (1)MaxStone یک شرکت تازه تاسیس است که امکان اتصال از راه دور تلفن همراه و دوربین DSLR را فراهم می‌کند. این ابزار به تنهایی می‌تواند به عنوان یک محرک از راه دور برای دوربین شما باشد. این استارت‌آپ پیش از ارائه شدن با استقبال خوبی در کیک‌استارتر مواجه شد.

August

استارتاپ های موفق (2)August وبسایتی برای به اشتراک گذاشتن عکس برای عکاس‌های حرفه‌ای از سراسر دنیاست. عکاس‌ها می‌توانند در مورد عکس‌هایشان بازخورد دریافت کنند، گروه‌های مورد علاقه‌شان را تشکیل دهند.

Shutter

استارتاپ های موفق (3)Shutter یک بستر انتشار عکس است که بیش از هر چیز بر روی کیفیت عکس تاکید دارد. این استارت‌آپ فعلا به صورت آزمایشی در دسترس است. عکس‌هایتان را به اشتراک بگذارید و عکس‌های دیگران را به سادگی و زیبایی مشاهده کنید.

Promo

استارتاپ های موفق (4)Promo سرویس ویدیویی تبلیغاتی موبایل است که به شما امکان انتشار محصولات، خدمات و اتفاق‌ها در سراسر دنیا را می‌دهد. آن چه نیاز دارید ضبط ویدیو تبلیغاتی، آپلود و انتخاب دسته و قیمت آن است. هم چنین می‌توانید ویدیوی مورد نظرتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

Snapwire

استارتاپ های موفق (5)SnapWire وبسایتی است که عکاس‌های موبایل می‌توانند عکس‌های خود را در آن برای فروش قرار دهند. خریداران عکس خواسته‌هایشان را در سایت مطرح می‌کنند و عکاسان عکس‌هایی که با نیاز آن ها هم خوانی دارد را آپلود می‌کنند. در نهایت عکاس منتخب پول را دریافت می‌کند.

OKDOTHIS

استارتاپ های موفق (6)یکی از سخت‌ترین نکات برای افزایش سطح خلاقیت و نوآوری، مطرح کردن مستمر ایده‌های جدید است. OKDOTHIS یک اپلیکیشن خوب عکاسی است که توسط عکاس مطرح Jeremy Cowart پایه‌گذاری شده. شما می‌توانید عکس‌هایتان را به اشتراک بگذارید و عکس‌های سایرین را تماشا کنید، ایده‌هایتان را با دیگران مطرح کنید و ایده‌های آن ها را دنبال کنید. کافی است یک Do ایجاد کرده و عکستان را آپلود کنید تا سایر عکاسان به دنبال عکس شما تصاویر خود را آپلود می‌کنند. هم چنین ویرایشگر خوبی برای ایجاد تغییرات و اصلاحات بر روی عکس در اختیارتان قرار می‌دهد.

Foldio

استارتاپ های موفق (7)Foldio اولین استودیو کوچک ِ همراه برای تلفن‌های هوشمند است. این وسیله برای عکاسی از محصولات دست‌ساز بسیار کاربردی است و به فروش آنلاین آن ها کمک شایانی می‌کند. به کمک این لایت‌باکس قابل حمل و ساده، می‌توانید از محصولات خود عکس‌های حرفه‌ای با نور سفید و تمیز هم چون آتلیه بگیرید.

Rinse

استارتاپ های موفق (8)Rinse یک سایت اشتراک گذاری عکس با هدف اشتراک‌گذاری داستان‌های آن هاست. تیم هر عکس را بررسی می‌کند و تنها عکس‌هایی که کیفیت بالایی دارند اجازه نمایش داده شدن می‌یابند. موسسین این سایت با صبر و حوصله سعی می‌کنند به بینندگان شکوهی که ورای هر عکس وجود دارد را نشان دهند.

VSCO Cam

استارتاپ های موفق (9)VSCO Cam راهکاری خوب برای عکاسی، ویرایش و اشتراک عکس‌ها توسط موبایل است. امکان ویرایش نکات پایه نظیر نور، دما، شفافیت، شدت رنگ و برش عکس، توسط این برنامه فراهم شده است. تعدادی فیلتر پیش فرض هم برای استفاده آماده شده است. پس از ویرایش می‌توانید عکس را در آلبوم خود ذخیره کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی مختلف به نمایش بگذارید.

1001boom.com

t ۱۵ استارت‌آپ موفق عکاسی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جسورانه‌ترین عکس دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *