کاردستی کشوی میز

کاردستی کشوی میز
t کاردستی کشوی میز

وسایل مورد نیاز برای ساخت کشوی میز

مقوای ماکت سازی
مقداری کاغذ رنگی
چسب
کاغذ الگو
تیغ موکت بری

شیوه‌ی کار ساخت کاردستی کشوی میز

برای ساخت کاردستی کشوی زیبا ابتدا از الگوی زیر، یک پرینت تهیه کنید. سپس دور خطوط طرح را با قیچی برش بزنید. الگو را روی مقوای ماکت قرار دهید و دور الگو را با مداد خط بکشید. خط چین‌های داخلی الگو را نیز باید پس از برش زدن، با کاغذ کاربن روی مقوا جاگذاری کنید.

برای برش خطوط بهتر است از خط کش فلزی استفاده کنید. مقوا را روی سطح صافی قرار دهید و خط کش را روی خطوط قرار دهید. سپس با تیغ موکت بری تمام خطوط اطراف الگو را برش دهید.

کاغذ کاربن را روی مقوا و زیر الگوی اصلی قرار بدهید. سپس خط چین‌ها را روی مقوا کپی کنید. خط چین‌ها جای تا زدن برای مرحله‌ی بعدیست. تمام خط چین‌ها را به طرف داخل خم کنید. مرحله‌ی پایانی چسباندن قسمت‌های تا زده شده به یکدیگر است.

کاردستی کشوی میز

مدتی هر دو قسمت کشو را در جایی ثابت قرار دهید تا چسب‌ها کاملا خشک و جعبه محکم شود. سپس دور قسمت‌های مختلف کشو و داخل و بیرون جعبه‌ی اصلی را به دو روش می‌توانید زیباسازی کنید. روش اول با کاغذ رنگی یا کاغذ کادویی دور و تمام قسمت های رو و داخل کشو را بپوشانید. روش دوم با استفاده از اسپری قسمت‌های داخلی و رویه‌ی کشو را رنگ‌آمیزی کنید و از پراکندگی لوازم اتاقتان جلوگیری کنید.

کاردستی کشوی میز

کاردستی کشوی میز شما آماده است. از آن لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی میزهای قدیمی را دور نیندازید 

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها – رقیه مستقیم

t کاردستی کشوی میز
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *