آویز گوش

اویزگوش
t آویز گوش

برای ساخت آویز گوش به وسایل زیر نیاز دارید :

وسایل لازم ساخت آویز گوش

  • دم باریک
  • سیم برنجی
  • حلقه آویز گوشواره
  • مهره طلایی و قهوه ای کوچک

شیوه ساخت

آویز های گوشواره را به سلیقه خودتان هر سایزی که میخواهید انتخاب کنید. اگر مایل بودید می توانید تعداد مهره ها را بیش تر کنید تا آویزتان بلندتر باشد. تعداد 24 عدد مروارید طلایی را از سیم رد کنید و انتهای آن را با دم باریک جدا کنید و انتهای سیم را کمی برگردانید و مجددا آن را داخل مهره فرو کنید تا انتهای آویزتان بسته شود .

طرح پایه

طرف مقابل سیم را با دم باریک به شکل هلال خم کنید و یک دایره کوچک ایجاد کنید و مجددا سر سیم را به درون آخرین مهره فرو کنید تا کاملا مهره ها محدود شود. از این آویز 11 عدد درست کنید. اگر مایل بودید می توانید طرح یک قلب یا دایره یا گل یا هر طرح دیگری که مایل بودید وسط آویزها ایجاد کنید. برای انجام این کار باید یک نقشه برای طرحتان درست کنید به ترتیب زیر. ابتدا کل مهره هایتان را تخمین بزنید و روی یک کاغذ طرح دایره ای آن را ترسیم کنید سپس به راحتی به جای دایره ها مهره داخل سیم رد کنید و طرح را با رنگ مخالف آن کار کنید. این کار دقیقا مانند نقشه های قالی یا نقشه بافت با ماشین است و به این صورت هر طرحی را که دوست داشتید می توانید روی گوشواره هایتان ایجاد کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی صندلی کوچولو

طرح قلب

به عنوان مثال در طرح گوشواره آویز آموزشی ما تعداد 121 مهره استفاده شده که با کشیده تمام مهره ها به شکل دایره ساده روی یک برگ سفید و خودکار مشکی می توانید قالب اصلی آن را برای خودتان نقاشی کنید. سپس کافیست با خودکار قرمز طرح قلب را وسط دایره ها رنگ کنید. حال نقشه کار شما آماده است بر طبق آن آویز ها را از ترکیب مهره قهوه ای و طلایی آماده کنید .

پس از آماده شدن آویزها یک میله اصلی برای آویز ها در نظر بگیرید. یک آویز و یک مهره بین و مجددا آویز بعدی را از میله وسط رد کنید. هر دو انتهای سیم وسط را به شکل یک حلقه توخالی در طرفین با دم بارک خم کنید و نوک آن را بین مهره ها فرو کنید .

دو سیم برای طرفین آویز اصلی با خم کردن هر دو سر سیم آماده کنید.سپس آویزها را به آن ها وصل کنید.

مرحله نهایی

مرحله پایانی کار وصل آویز مخصوص گوشواره به میله های طرفین آن است. هر دو میله را از آویز گوشوار رد کنید و انتهای آن ها را با دم باریک محکم برگردانید و خم کنید.

گوشواره زیبای شما آماده است از زیبایی و خلاقیتتان در مجالس لذت ببرید.

آویز گوش
مهره های طلایی
آویز گوش
حلقه گوشواره
آویز گوش
آویز گوش
آویز گوش

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها 

معرفی مشاور روانشناسی نشریه و نحوه طرح پرسش از ایشان

ساخت یک آویز بافتنی جذاب با کاموا و گوش پاک کن و مروارید

t آویز گوش
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *