کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

t کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی
t کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

چوب بستنی کاربردهای فراوانی دارد . در این مطلب می خواهیم نحوه ساخت کاردستی چراغ خواب با چوب بستنی را اموزش بدهیم. پس باما همراه باشید

وسایل لازم برای ساختن کاردستی چراغ خواب

  • چسب چوب
  • چوب بستنی
  • لامپ‌های رشته‌ای دیودی
  • کارگاه مخصوص گلدوزی

کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

شیوه ساخت کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

گام اول:

ابتدا چوب‌های بستنی را شسته و بعد در ظرفی ریخته و بجوشانید. آن‌گاه به مدت ۲۴ ساعت در همان آب قرار داده تا کاملا حالت انعطاف پذیری پیدا کنند.

کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

گام دوم:

چوب بستنی‌ها را از آب بیرون بیاورید و کمی خشک کنید. سپس آن‌ها را به آرامی خم کرده و درون لیوان یا هر ظرف استوانه‌ای که خواستید قرار دهید و مدت ۲۴ ساعت به همان حال رها کنید تا کاملا شکل منحنی به خود بگیرند.

کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

گام سوم:

کارگاه گلدوزی را برداشته و چوب‌های منحنی آماده را از داخل با چسب چوب دور تا دور محیط دایره‌ای آن بچسبانید. پس از کامل شدن گلبرگ‌های چوبی، آن را در جایی ثابت بگذارید و اجازه دهید تا کاملا خشک و محکم شوند.

کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

گام چهارم:

توصیه می‌کنم در این مرحله از والدین خود یا شخصی که در زمینه‌ی برق فعالیت دارد، کمک بگیرید. پس از خشک شدن چوب‌ها آن را وارونه کرده و یک یا دو رشته لامپ دیودی را دور لبه کارگاه گلدوزی با چسب بچسبانید و انتهای آن را به سیمی که  یک سر آن دو شاخه داشته باشد وصل کنید. می‌توانید به دلخواه حتی از دو رنگ لامپ استفاده کنید تا در پایان نورهای زیباتری برای چراغ خواب خود داشته باشید.

  کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قرص های روانگردان و خطری که نوجوانان را تهدید می کند.

گام پنجم:

یک گیره فلزی پشت کار بچسبانید تا راحت‌تر بتوانید آن را به دیوار وصل کنید. حالا کاردستی زیبای شما آماده نصب بر روی دیوار است.

کاردستی چراغ خواب

می توانید گلبرگ‌های چوبی آن را به دلخواه یا به وسیله‌ی رنگ گواش یا اسپری رنگ‌آمیزی کنید. برای قسمت وسط گل، شما می‌توانید از وسایل تزیینی مختلفی استفاده کنید که نمونه‌ای از آن را در زیر می‌بینید. کاردستی چراغ خواب را در اتاق خود قرار دهید و از آن لذت ببرید.

جذاب ترین مدل های چراغ خواب فانتزی شیک برای فانتزی پسندها

 

t کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی
5/5 - (1 امتیاز)

‫9 نظر ارسال شده در “کاردستی ساخت چراغ خواب با چوب بستنی

  1. رقیه مستقیم (نشریه اینترنتی نوجوان ها ) :

    پریناز جان سلام ز این که مطالب مورد توجه شما قرار گرفته بسیار خرسند ولی منظور شما را از لیون درک نکردم مطالب را مجددا با دقت بیشتری بخوان ، لیوان برای فرم دادن به چوب های بستنی است برای لامپ از رشته های دیودی استفاده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *