چطور درزبان انگلیسی جمله سازی کنیم؟

جملات انگلیسی
t چطور درزبان انگلیسی جمله سازی کنیم؟

بسیاری از شما عزیزان ممکن است کلمات زیادی به زبان انگلیسی بلد باشید. ممکن است بگویید من می توانم جملات انگلیسی را متوجه شوم ولی از این که بتوانم جوابی به زبان انگلیسی بدهم یعنی جمله سازی کنم ، یا به زبانی به غیر از زبان مادری ام صحبت کنم عاجز هستم. این مشکلی است که برای بسیاری افراد اتفاق می افتد مخصوصا عزیزانی که به غیر از اطلاعات مدرسه به کلاس های آموزشی و مکالمه نرفته اند.

جمله سازی در زبان انگلیسی

درک مفاهیم یک طرف و برقرار کردن ارتباط طرف دیگر. باید هر دو اصل را با هم در نظر گرفت. تا وقتی دهانتان را باز نکنید تا صدای صحبت کردن خود را بشنوید، تا وقتی جمله ای را که می شنوید تکرار نکنید یا تا وقتی که به صورت گروهی یا حتی دو نفری به زبانی دیگر صحبت نکنید نباید انتظار پیشرفت از خود داشته باشید. برای یادگیری زبان باید سعی کنید حتی دست و پا شکسته صحبت کنید و کسی که در زبان دلخواهتان با تجربه تر است در پیشرفت شما موثر است و می تواند کمک زیادی به شما باشد.

در این جلسه سعی می کنیم ساختار ساده جملات انگلیسی را بازگو کنیم. با استفاده از فرهنگ لغت و معلمتان نقش کلمات را یاد بگیرید و با گذاشتن کلمات کنار هم جمله بسازید. در ابتدا می توانید جملات را بنویسید و کم کم آن ها را به زبان بیاورید. بیایید با هم به مرور ساختار زبان انگلیسی بپردازیم:

مرور ساختار زبان انگلیسی

 . An old woman walked slowly on the street   

 یک خانم پیر به آرامی در خیابان حرکت کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی جاروی اردویی با بطری نوشابه (فیلم)

An: indefinite article

حرف تعریف نا معین

Old: adjective

صفت

Woman: noun

اسم

Walked: verb

فعل( زمان گذشته ساده)

Slowly: adverb

On: preposition

حرف اضافه

The: definite article

حرف تعریف معین

Street: noun

                                                                                                                                  

 

جمله سازی

نقش کلمات

بچه های عزیز، اگر نقش و کلمات را بدانید و از ابتدای یادگیری زبان به آن ها توجه کنید می توانید کم کم با جمله سازی آشنا شوید وجملات صحیح بسازید. در ابتدا ممکن است این کار به نظر زمان بر و کسل کننده بیاید اما وقتی بعد از مدتی ناخود آگاه توانستید صحبت کنید متوجه می شوید که تلاشتان بی ارزش نبوده هیچ فایده هم داشته است.

 

 

t چطور درزبان انگلیسی جمله سازی کنیم؟
2/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *