کفشدوزک

t کفشدوزک

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

لوازم مورد نیاز 

قاشق یک بار مصرف

رنگ گواش (قرمر –  سفید – مشکی)

قلم مو

چسب حرارتی

قیچی

دکمه بزرگ مشکی

شیوه ساخت 

ابتدا قاشق های یک بار مصرف را تمیز شسته و خشک کنید. دو عدد از قاشق ها را با رنگ گواش قرمز کنید و اجازه دهید تا رنگ کاملا خشک شود. به وسیله رنگ مشکی به صورت پراکنده روی آن خال هایی مشکی ایجاد کنید. سپس دم قاشق ها را با قیچی جدا کنید و اجازه دهید تا رنگ ها خشک شود.

قاشق سوم را با رنگ مشکی رنگ کنید.

کاردستی - کفشدوزک (1)

کاردستی - کفشدوزک (2)

کاردستی - کفشدوزک (3)

پس از خشک شدن قاشق ها قاشق مشکی را به صورت وارونه زیر دو قاشق قرمز قرار دهید تا بدن کفشدوزک و بال هایش تشکیل شود و به وسیله چسب حرارتی آن ها را روی هم بچسبانید. به این ترتیب قسمت نوک قاشق انتهای بدن کفشدوزک را درست کرده و قسمت دم قاشق جای سر حشره است. دم قاشق مشکی را نیز بعد از چسباندن جدا کنید.

کاردستی - کفشدوزک (5)

کاردستی - کفشدوزک (4)

 در دو طرف دکمه مشکی با رنگ سفید دو چشم بکشید و روی دم قاشق ها بچسبانید. می توانید به جای دکمه از مهره های کریستالی هم استفاده کنید. پس از خشک شدن برای ثبات رنگ کفشدوزک تمام قسمت های بدن و بال ها را اسپری کیلر بزنید و از کفشدوزک خود لذت ببرید.

کاردستی - کفشدوزک (6)

پیشنهاد: شما می توانید تعدادی از این کفشدوزک ها را درست کنید و به وسیله نخ های رنگی به سقف اتاقتان آویزان کنید یا آن ها را به صورت یک رشته در آورده و برای مراسم جشن هایتان از این ابتکار و خلاقیت استفاده کنید.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی اسباب بازی هایتان را دور نریزید!

 

 

 

 

 

 

t کفشدوزک
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *