آب پاش ابتکاری

t آب پاش ابتکاری

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Sprinkler Initiative.nojavanha (1)

دوستی با طبیعت برای شما نوجوانان عزیز آینده ای زیبا را به دنبال خواهد داشت و شاید به دفعات هنگامی که به باغ بزرگی می روید به سیستم آب یاری گل ها دقت کرده باشید و دوست داشته باشید که ماشینی را برای باغچه منزل تهیه کنید. ما در این بخش قصد داریم با استفاده از به کار گرفتن قدرت ابتکار و خلاقیت این کار را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از دور ریختنی ها آب پاش کوچکی را طراحی کنید. برای ساخت این آب پاش لوازم زیر را تهیه کرده و با ما این ابتکار زیبا را درست کنید. لوازم مورد نیاز: بطری آب معدنی یا نوشابه بست لوله گاز طایر های ماشین اسباب بازی فرسوده شیوه ساخت بطری را کاملا بشویید و خشک کنید. به وسیله سیخ یا درفش سوراخ هایی را روی بدنه آن ایجاد کنید. وسط درب پلاستیکی بطری را به وسیله تیغ موکت بری بیرون آورید و شلنگ را از آن رد کنید. سپس دهانه شلنگ آب را کمی گرم کنید تا نرم شود. در ادامه سر بطری را را روی شلنگ پایین آورده و محکم بپیچید. پس از آن و به وسیله بست لوله گاز محل اتصال را محکم تر کنید.

Sprinkler Initiative.nojavanha (2)

فواره یا آب پاش شما در این مرحله آماده است. آن را وسط باغچه گذاشته و شیر آب را باز کنید. به راحتی خواهید دید که فواره ی ابتکاری شما چگونه آب را به اطراف می پاشد.

Sprinkler Initiative.nojavanha (4)

 همچنین می توانید طایر ماشین اسباب بازیتان که دیگر مستهلک شده را جدا کنید و بطری را روی میله وسط آن ها بچسبانید. با این کار شما یک ماشین آب پاش زیبا را به وجود آوردید که به راحتی می تواند در همه قسمت های باغچه حرکت کرده و گل ها و درختان را آبیاری کند.

Sprinkler Initiative.nojavanha (3)

mosabeghe

کاربر عزیز

جنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

 

t آب پاش ابتکاری
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش ساخت جای دستمال سفره با روزنامه باطله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *