آموزش نرم افزار format factory (قسمت ۲)

t آموزش نرم افزار format factory (قسمت 2)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

همان طور که در بخش اول گفتیم اگر به تبدیل فرمت موزیک و یا فیلم و حتی تصاویر علاقه مند باشید این نرم افزار می تواند به شما کمک کند و به سادگی می توانید با آن کار کنید.

 

 حالا در ادامه بقیه منوها را باهم مرور می کنیم.

در منوی زبان برنامه یا language program  می توانید تعیین کنید صفحه کاری شما به چه زیانی دیده شود. همان گونه که  مشاهده می کنید به طور معمول یا اتوماتیک زبان انگلیسی را می شناسد اما شما نیز می توانید از قسمت select more languages از اینترنت برای آن یک زبان دیگر را انتخاب کنید و کل برنامه خود را به زبان مورد نظر در بیاورید که در تصاویر نیز می توانید ببینید که من همین کار را انجام داده و زبان فارسی را برای آن انتخاب کرده ام.

فرمت فاکتوری (3)

در منوی بعدی که setting یا توضیحات برنامه می باشد شما قادر خواهید بود یک سری از این تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید اما برای اجرای مناسب تنظیمات خود شرکت تولید کننده  بهتر می باشد.

فرمت فاکتوری (4)

در این مرحله نیز به شما نشان خواهیم داد چگونه  می توانید یک فایل را به این نرم افزار وارد کرده و آن را تغییر فرمت دهید. برای این منظور کافی است هر قسمت را که می خواهید باز کنید که این بستگی به فایل شما دارد مثلا اگر موزیک می باشد باید قسمت sound  را باز کنید و پس از آن فرمت مورد نظر را انتخاب کرده تا پنجره آن باز شود. در آن پنجره در قسمت  “اضافه کردن یک فایل” فایل صوتی مورد نظر خود را انتخاب می کنید و اگر می خواهید یک پوشه کامل را اضافه کنید باید از دکمه “افزودن پوشه ” کل پوشه را به نرم افزار اضافه نمایید و همچنین با استفاده از دکمه “تنظیمات خروجی ” مشخص می کنید پس از تغییر فرمت در کجا قرار بگیرند و نوع فرمت چه باشد که مسیر خروجی را از دکمه ” برو به” یا همان  “go to  ” نیز می توانیم تعیین کنیم. پس از طی تمام این مراحل کافی است در صفحه اصلی دکمه start را کلیک کنید تا تغییر فرمت انجام شود.

فرمت فاکتوری (1)

فرمت فاکتوری (2)

t آموزش نرم افزار format factory (قسمت 2)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ما چگونه از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *