آموزش نرم افزار format factory (قسمت ۳)

t آموزش نرم افزار format factory (قسمت 3)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

در تمام  برنامه هایی که تا به حال برای تغییر فرمت یا قالب نرم افزار ها کار کرده اید این نرم افزار بسیار جالب و کار آمد است. در سری های قبلی این مطلب با چگونکی کار کردن با منوهای آن و همچنین تا حدودی با صفحه اصلی این نرم افزار آشنا شدید در این قسمت نیز شما را با بخش بندی های مختلف آن آشنا می کنیم.

نرم افراز (1)

در بخش اول که در قسمت سمت چپ صفحه نرم افزار قرار دارد شما می توانید فرمت و قالب فیلم های موجود خود را تغییر دهید. به طور مثال اگر شما فیلمی را با استفاده از دوربین خود گرفته اید و می خواهید آن را در موبایل خود تماشا کنید و به دلیل این که قالب یا فرمت قابل پخش در اکثر موبایل ها mp4 می باشد  مجبور هستید آن را به mp4 تبدیل کنید. برای این منظور کافی است فایل مورد نظر را به صفحه مربوط به تغییر قالب وارد کنید. اگر می خواهید یک پوشه کامل را اضافه کنید باید از دکمه “افزودن پوشه ” کل پوشه را به نرم افزار اضافه می کنید و همچنین با استفاده از دکمه “تنظیمات خروجی ” مشخص می کنید پس از تغییر فرمت در کجا قرار بگیرند. پس از طی تمام این مراحل کافی است در صفحه اصلی دکمه start را کلیک کنید تا تغییر فرمت انجام شود. سپس می توانید فایل خود را برداشته و به راحتی در نرم افزار های مربوط به پخش فیلم مشاهده کنید. همچنین این قسمت توانایی کار با ورودی های موبایل دارد و همچنین قادر به  تبدیل فایل های تصویری شما به فرمت های mp4 ،avi،Gp و غیره می باشد.

نرم افراز (2)

در قسمت دوم نیز که برای فایل های صوتی در نظر گرفته شده است همان کار ها را می توانیم انجام دهیم. به طور مثال در این قسمت یک گزینه به نام ” تبدیل فرمت سفارشی ” وجود دارد که شما می توانید فایلی را به یک قالب خاص برای برنا مه ای تبدیل کنید که فقط آن قالب را می تواند اجرا کند و جزء فرمت های معمول نیست. مثلا رکورد صدا که یک فرمت خاص بوده و در هر برنامه ای قابل اجرا نمی باشد. همچنین می توانید تمامی پوشه های صوتی خود را به فرمت های متفاوت mp3، wma، flag،aac و … تبدیل کنید.

نرم افراز (3)

t آموزش نرم افزار format factory (قسمت 3)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
فیشینگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *