افزایش چربی سوزی با این چهار حرکت!

t افزایش چربی سوزی با این چهار حرکت!

یکی از فواید ورزش افزایش سوخت و ساز بدن است که باعث چربی سوزی می شود. می توان با انجام تنها 10 دقیقه ورزش در یک فضای کوچک هم ساعت ها سوخت و ساز بدن را افزایش داد.

حرکات زیر برای افزایش سوخت و ساز بدن مناسب هستند. هر حرکت را باید 45 ثانیه انجام داد و 30 ثانیه بین آن ها استراحت کرد. کل پروسه چهار حرکتی را دو بار در روز انجام دهید.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

چهار حرکت موثر و آسان برای افزایش سوخت و ساز بدن

انجام اسکات با وزنه بر روی صندلی

حرکات ورزشی برای چربی سوزی (2)

جلوی یک صندلی بایستید. پاها را به اندازه عرض لگن از هم فاصله دهید و در هر دست یک دمبل نگه دارید. وزن را بر روی پاشنه پا بیاندازید و حرکت اسکات را تا جایی انجام دهید که باسن شما با صندلی تماس پیدا کند. سپس دوباره بایستید. وزنه ها را به سمت شانه ها ببرید، دوباره دست ها را پایین بیاورید و حرکت را دوباره تکرار کنید. هنگامی که می ایستید عضلات باسن را منقبض کنید.

بالا بردن زانوها و بازوها

در حالی که در هرکدام از دست ها یک دمبل نگه داشته اید بایستید. وزنه ها را در کنار شانه ها نگه دارید. زانوی پای راست را به سمت سینه ببرید و هم زمان دست چپ را بالای سر ببرید. همین حرکت را بر روی سمت دیگر بدن نیز انجام دهید. بدین شکل دست و پای مخالف را با هم حرکت می دهید. در این حرکت باید عضلات شکم نیز درگیر شوند.

حرکت استپ

حرکات ورزشی برای چربی سوزی (3)

در حالی که پاها را به هم چسبانده اید بایستید. کمی زانوها را خم کنید و در حالی که در هر کدام از دست ها یک دمبل نگه داشته اید آن ها را در کنار لگن قرار دهید. پاها را به ترتیب به عقب ببرید و برگردانید. هنگامی که پا را به سمت عقب می برید عضلات باسن را منقبض کنید. عضلات شکم را نیز در این حرکت درگیر کنید.

حرکت لانچ با فشار

حرکات ورزشی برای چربی سوزی (4)

در حالی که هر دو پا را به طرفین باز کرده اید پشت یک صندلی بایستید. زانوی راست را خم کنید و حرکت لانژ را بر روی سمت راست انجام دهید، وزن را بر روی پاشنه پای راست بیاندازید. دوباره بالا بیایید و این کار را بر روی سمت چپ انجام دهید. هر بار که بالا می روید دست را به سمت بالا بکشید و هر بار که پایین می آیید دست ها را بر روی صندلی قرار دهید. سریع حرکت کنید تا ضربان قلب شما افزایش یابد.

akairan.com

t افزایش چربی سوزی با این چهار حرکت!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شکل دادن بدن و تقویت تعادل با 4 حرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *