بازی “روباه و کلاغ مکار” در اندروید

t بازی "روباه و کلاغ مکار" در اندروید

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

fox-nojavanha

یادش بخیر روزهای مدرسه و داستان های زیبا و جذابی که دوران شیرین کودکی مان را شیرین تر می کرد. حتما همه شما داستان روباه و کلاغ و اون پنیر معروف رو شنیده اید اما امروز قرار نیست داستانی تعریف کنم. جریان از این قرار است که جوانان با ذوق کشورمان با الهام از این داستان بازی جالبی را طراحی کرده اند اما با این تفاوت که این بار روباه مکاری وجود ندارد و کلاغ ها مکار شده اند و به کارخانه پنیر سازی حمله می کنند و پنیرها را می دزدند.

اما در این بازی وظیفه شما این است که به روباه کمک کنید که از عهده مبارزه با کلاغ های مکار  برآید و پنیرها را پس بگیرد. کاربر با جمع کردن و پس گرفتن پنیرها امتیاز کسب کرده و به مرحله بعد می رود. این بازی برای هر کسی  نوستالوژی دوران کودکی را به همراه دارد.

بازی روباه و کلاغ مکار جهت پلتفرم اندروید و با استفاده از تکنولوژی روز بازی سازی ساخته شده است که می توان گفت اولین بازی سه بعدی، با گرافیک جذاب و خط داستانی جدید است که برای گوشی های همراه و تبلت های تحت پلتفرم اندروید در کشور تولید و عرضه شده است. این بازی به سبک فانتزی 3 بعدی و در 18 مرحله طراحی شده که در هر مرحله، کاربران غافلگیری را تجربه می‌کنند.

ناگفته نماند بازی روباه و کلاغ مکار توانست در سال 2013 در سطح بین المللی جز 5 بازی برتر مورد انتظار از دید مخاطبان سایت  Slidedb قرار گیرد. این بازی به دو زبان فارسی و انگلیسی ساخته شده و پخش جهانی آن از طریق Google Play است.  همچنین اگر علاقه مند به انجام این بازی هستید برای دانلود نسخه دمو و مشاهده تریلر بازی می‌توانید به آدرس http://foxcrow.ir  مراجعه کنید.

t بازی "روباه و کلاغ مکار" در اندروید
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
حیوانات پنهان شده را پیدا کنید!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *