بگو چطور می خوابی تا بگویم که هستی!

t بگو چطور می خوابی تا بگویم که هستی!

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

هر شب قبل از این که به خواب بروید به احتمال زیاد شما هم بدنتان را در یکی از حالاتی که در این مطلب آمده است قرار می دهید.

ممکن است به بغل بخوابید و زانوهایتان را به سینه تان بچسبانید و یا به اصصلاح در حالت جنینی قرار گیرید، ممکن است صاف به پشت بخوابید ویا روی شکم بخوابید.

به گزارش نشریه اینترنتی نوجوان ها به نقل از پایگاه اینترنتی MSN، ممکن است تصور کنید این که در چه حالتی می خوابید اهمیت چندانی ندارد ولی نتایج یک تحقیق نشان می دهد هر یک از این حالات می تواند حقایقی را در مورد شما فاش کند.

رابرت فیپس متخصص زبان بدن در انگلیس اخیرا تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده و نتایج جالبی به دست آورده است.

خوابیدن در حالت جنینی

خوابیدن به حالت جنینی

اگر در حالت جنینی می خوابید این نشان می دهد که شما معمولا نگران هستید. همچنین ممکن است از بیرون خیلی محکم به نظر برسید ولی قلب حساسی دارید.

خوابیدن به پشت

خوابیدن به پشت

خوابیدن شما به این شکل می تواند حاکی از این باشد که شما سفت و سخت هستید و دوست دارید همیشه نقش رییس را بازی کنید اما اگر هنگام خواب در این حالت بازوهایتان بالاتر از سرتان قرار می گیرد احتمالا تمایل دارید که به دیگران هم گوش دهید و به آن ها کمک کنید و دوست خوبی هستید.

خوابیدن روی شکم

خوابیدن روی شکم

اگر در این حالت می خوابید و دست هایتان را دراز می کنید به احتمال زیاد شما احساس می کنید که کنترلی روی زندگی خود ندارید. فیپس این حالت خواب را حالت “سقوط آزاد” می نامد. افرادی که به شکل می خوابند معمولا هنگام بیدار شدن نگران هستند و در مورد کارهایی که باید انجام دهند دلواپس هستند.

t بگو چطور می خوابی تا بگویم که هستی!
3.3/5 - (3 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
انواع مدل تخت نوجوان پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *