تماشا کنید؛ تست سقوط رسمی سامسونگ از گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج

t تماشا کنید؛ تست سقوط رسمی سامسونگ از گلکسی اس ۶ و اس 6 اج

تا به امروز شاهد انتشار انواع و اقسام ویدئوهای تست سقوط مرتبط به تلفن های هوشمند گلکسی S6 و S6 اج بوده ایم و حالا ظاهراً سامسونگ که پیش از این نشان داده بود تمایلی ندارد استحکام و توانایی کهکشانی های جدیدش مورد نکوهش قرار بگیرند، خودش به صورت رسمی اقدام به گرفتن دراپ تست از دو محصول یاد شده کرده است.

کمپانی کره ای در ویدئویی که تهیه نموده سعی داشته به کاربران نشان دهد که وقتی گلکسی اس ۶ اج بر روی لبه های خودش فرود می آید بر حسب خمیدگی های موجود در نمایشگر دقیقاً دچار چه شرایطی می شود.

طبق آنچه سامسونگ به تصویر کشیده پرچمدار تازه رونمایی شده آن ها با افتادن از ارتفاعی برابر با سینه ی انسان و برخورد لبه هایش با سطح زمین، دچار آسیب دیدگی خاصی نمی گردد. همچنین در این ویدئو می توان مشاهده کرد که سقوط اس ۶ اج بر روی پانل پشتی اش منجر به بروز صدمه ای جدی در آن نمی گردد.

در انتها نیز تاکید می شود که در ساخت هر دو محصول مورد بحث از شیشه های محافظ گوریلا گلس ۴ و قاب آلومینیومی مستحکم استفاده گشته و چیدمان قطعات نیز به گونه ای است که ضربه ی وارده به شکل موثری بین آن ها تقسیم شده و آسیبی جدی به موبایل وارد نگردد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا تست سقوط رسمی سامسونگ از گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را مشاهده نمایید.

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 5.84 MB

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تصاویر پرندگان زیبا برای پس زمینه تلفن همراه و تبلت

 

t تماشا کنید؛ تست سقوط رسمی سامسونگ از گلکسی اس ۶ و اس 6 اج
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *