روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۳)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۳)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفک روسفید!

گربه متفکر.سایت نوجوان ها (1)صبح کله سحر که هنوز هوا روشن نشده بود و مردم خواب بودند و محله در امنیت بود، داشتم یک مقاله در اینترنت در مورد عکس های پروفایل می خواندم. طبق تحقیق دانشمندان و روانشناسان، برخی از ویژگی های آدم ها را می شود از روی عکس پروفایلشان تشخیص داد. اما نکته ای که برایم جالب بود این بود که آدم هایی که مرتب پروفایلشان را عوض می کنند کسانی هستند که معمولاً از خودشان رضایت ندارند.
این را که خواندم حواسم رفت پی پروفایل خودم. بعد لبخندی از سر رضایت زدم و دیدم من شش ماه است که عکس پروفایلم را عوض نکرده ام. برای همین به خودم گفتم: «پفک، مرا پیش خودم روسفید کردی!»
حالا گفتم عکس پروفایلم را به شما نشان بدهم شاید کنجکاو شده باشید آن را ببینید. قضاوت با شما، واقعاً من خوب و قابل قبول نیستم؟ به نظرم خودم که هستم. پس دلیلی ندارد دم به دقیقه پروفایلم را تغییر بدهم!
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک خودش را همینطور که هست قبول دارد و ایراد الکی از خودش نمی گیرد و برای همین پروفایلش را هم یکسره تغییر نمی دهد. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک با خودتان به نتیجه برسید و هی پروفایلتان را تغییر ندهید.

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۳)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شعرخاطرات کودکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *