روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۲)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۲)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفک معترض به راننده ها

پفک معترض به راننده ها.سایت نوجوان ها (1)می گویم بعضی از این هم نوع های شما اصلا حقوق دیگران را رعایت نمی کنندها. چند وقت پیش توی همین سایت شما مطلبی خواندم در مورد رانندگانی که نسبت به حقوق عابران پیاده بی توجه اند. ولی می گفتم «نه بابا، دیگر خیلی شورش کرده اند.» اما امروز فهمیدم خیلی هم واقعی است.

ماجرا این است که می خواستم از چهارراهی در محله پایینی رد شوم که خیلی شلوغ بود. ماشین ها پشت هم می آمدند و اصلا نمی شد از خیابان رد شد. دوتا عابر پیاده هم چندین دقیقه ایستادند تا توانستند رد شوند. ولی من که می خواستم رد شوم یک ماشین با سرعت آمد. انگار که واقعا می خواست مرا زیر بگیرد. برای همین برگشتم عقب و منتظر ماندم تا یک عابر پیاده بیاید و کنار او تند تند از خیابان رد شدم.

خلاصه که می خواهم بهتان بگویم پس فردا گواهی نامه گرفتید و پشت ماشین نشستید به عابران پیاده احترام بگذارید. گربه ها را هم ببینید و به آنها هم حق عبور بدهید.

نتیجه می گیریم: کلانتر پفک معتقد است هرکسی حقوقی دارد و باید حقوق دیگران را رعایت کرد. راننده ها هم باید موقع رانندگی حواسشان به عابران پیاده و گربه ها باشد. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک به حقوق دیگران احترام بگذارید و بدانید همه موجودات زنده در این دنیا برای خودشان حق و حقوقی دارند.

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۲)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود آهنگ زیبای "یه بار دیگه اشتباه کن" از بنیامین بهادری در فیلم "سلام بمبئی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *