ویژگی های کانال های تلگرام

t ویژگی های کانال های تلگرام

ویژگی که گروه را شبیه به یک Page کرده و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مطالب خودتان را با امنیت بالا ارسال کنید و اجازه ندهید مخاطبان دیگر پیغامی ارسال کنند. یک ویژگی فوق العاده و منحصر به فرد نسبت به اپلیکیشن های دیگر. هنگام ساخت کانال دو گزینه در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به نوع Channel ای که قصد ایجاد آن را دارید تنظیمات خودتان را تعیین کنید. Public Channel و Private Channel گزینه اول برای ساخت کانال عمومی و گزینه دوم برای ایجاد کانال خصوصی (مثل ساخت گروه تلگرام بدون امکان ارسال پست و نظر دادن) است. شاید بخواهید یک فرد را به کانال ایجاد شده جهت مدیریت اضافه کنید، کانال را حذف یا ویرایش کنید یا هر تغییری که مربوط به کانال باشد را از طریق تنظیمات انجام بدهید.

حذف کانال در تلگرام

ویژگی های کانال تلگرام (6)

برای حذف کانال ساخته شده کافیست چند ثانیه انگشتتان را بر روی Channel ساخته شده نگه داشته و سپس در پنجره نمایش داده شده گزینه Delete Chanell را انتخاب کنید.

ویرایش کانال در تلگرام

ویژگی های کانال تلگرام (7)

می توانید برای کانال ساخته شده یک تصویر قرار بدهید. برای انجام این کار وارد کانال مورد نظر شوید. بر روی عنوان یا تصویر لوگو تب کنید تا پنجره مربوطه نمایش داده شود. برای تغییر تصویر کافیست بر روی آیکون دوربین تب کرده و یک عکس را از گالری یا عکس گرفتن به جای تصویر پیش فرض قرار بدهید.

ویژگی های کانال تلگرام (5)

هم چنین می توانید نوتیفیکیشن های برنامه را تغییر بدهید تا در هنگام ارسال پیام به شما اطلاع داده شود.

اضافه کردن مدیر به کانال

ویژگی های کانال تلگرام (1)

شما در کانال می توانید چند نفر از مخاطبانی که به آن ها اعتماد دارید را جهت مدیریت ارسال پیام یا ویرایش کانال به برنامه اضافه کنید. در همان پنجره تنظیمات بر روی Administrators تب کنید.

ویژگی های کانال تلگرام (3)

سپس بر روی add administrator تب کنید.

ویژگی های کانال تلگرام (2)

فرد مورد نظرتان را انتخاب کرده و کمی صبر کنید تا به لیست اضافه شود.

حذف مدیر در کانال تلگرام

ویژگی های کانال تلگرام (4)

شما می توانید مدیری که برای صفحه انتخاب کرده اید را در یک گروه یا کانال دیگر به اشتراگ بگذارید، بلاک، ویرایش یا حذف کنید. کافیست بر روی نام مدیر تب کرده و در پنجره باز شده همانند تصویر زیر بر روی علامت سه نقطه تب کنید.

t ویژگی های کانال های تلگرام
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نرم کننده خانگی مو را با این دستور درست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *