کتاب‌های آرمان آرین برای نمایشگاه کتاب

t کتاب‌های آرمان آرین برای نمایشگاه کتاب

آرمان آرینآرمان آرین از صدور مجوز چاپ «پتش خوآرگر ۳: بر بنیادهای هستی» و رسیدن این کتاب به سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

این نویسنده درباره موضوع جلد سوم این پنج گانه به ایسنا گفت: در ادامه ماجرا و افزونی آشوب اهریمنی در جهان، یاران و مسافرانِ سوی فرّه، به چهارسوی زمین پراکنده می‌شوند تا اندک حامیان نجات بشریت را متحد سازند. اما کارها به هیچ وجه بر وفق مراد آن‌ها پیش نمی‌رود و ابرهای تیره، هر دم در برابر روشنایی، ستبرتر می‌شوند…”

این کتاب توسط نشر افق مجوز گرفته و در مراحل چاپ است. آرین امیدوار است که در نمایشگاه کتاب تهران، برای نخستین‌بار بتواند این کتاب را رونمایی و عرضه کند.

پیش‌تر کتاب‌های «پتش خوارگر ۱: حماسه، سرآغاز» و «پتش خوآرگر ۲: مردی از تبار اژدها» از این مجموعه راهی بازار شده‌ بودند و «پتش خوآرگر» اساساً رمانی بر مبنای اوستا و بندهش است.

این نویسنده هم چنین چهار جلد از مجموعه هفت‌جلدی «هفت فرمانروا» را برای چاپ به نشر زعفران سپرده و سه جلد نهایی این مجموعه که مربوط به عصر ساسانی است، هم چنان در دست نگارش است.

آرمان آرین هم‌اکنون جلد پنجم رمان هفت‌جلدی «هفت فرمانروا» را که ماجرای آن در دو خط داستانی مجزا شامل ماجراهای شاهپور اول ساسانی و داستان جام جمشید در عصر معاصر رخ می‌دهد، در دست نگارش دارد.

هدف از نگارش این رمان هفت‌جلدی، بررسی تاریخی پادشاهان ایران کهن و شناساندن آن‌ها به نسل جوان امروزی است و او در آن تلاش کرده تا پادشاهان شاخص ایران کهن را در قالب رمانی هفت‌گانه در رویدادهایی با ضرب‌آهنگ بالا به نسل امروز معرفی کند.

نخستین جلد این رمان درباره‌ «شوتروک ناهونته بزرگ» از پادشاهان تاریخ ایلام است و دیگر مجلدات نوشته‌شده این مجموعه، درباره “دیااکو مادی”، “داریوش بزرگ هخامنشی” و “مهرداد بزرگ اشکانی” است.

هم چنین سه جلد کتاب «آینده کهن» به قلم این نویسنده با طرح جلدهای جدید توسط نشر زعفران روانه بازار خواهد شد و او امیدوار است این مجموعه سه‌جلدی بتواند به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

سه‌گانه «آینده کهن» در سه جلد با عنوان‌های «روایت شب نخست»، «روایت شب دوم» و «روایت شب واپسین» ماجرای آفرینش و داستان فرستادگان الهی را با نگاهی نو روایت می‌کند.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

ایسنا

t کتاب‌های آرمان آرین برای نمایشگاه کتاب
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی کتاب از دیار حبیب؛نگاهی ویژه به عاشورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *