یک اتفاق خوب در زمینه طنز البته برای تهرانی ها

t یک اتفاق خوب در زمینه طنز البته برای تهرانی ها

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وقایع تهرانیهاز بس صفحه اول روزنامه ها را نگاه کردیم و خبر های وحشتناک از هوای آلوده و خشک سالی و آدم کشی و … را خواندیم کم مانده است که یک باره روح و روانمان به کلی پاک بشود و برویم قاطی آن ها که فیوزشان قطع است و روانه تیمارستان بشویم و یا اصلا از هول و ترس روحمان به آسمان پرواز کند و بشویم جوان ناکام، خدای ناکرده ….

حالا شهرداری تهران تصمیم گرفته همین خبرهای وحشتناک را بپیچد لای نان داغ طنز و به صورت مجانی بدهد دست مردمی که سوار مترو  یا اتوبوس می شوند تا در میانه راه بخوانند و بخندند. پس اگر از این به بعد قطاری یا اتوبوسی را دیدید که وارد ایستگاه شد و صدای قهقهه مردم از آن به گوش می رسد تعجب نکنید. مسافران دیوانه نشده اند همه دارند روزنامه وقایع تهرانیه را می خوانند و البته همه می خوانند چون مجانی است. اگر قرار بود برای این یک صفحه روزنامه طنز پول بدهند این هم مثل بقیه روزنامه ها روی میز روزنامه فروشی می ماند تا سبزی فروش محترم بیاید و آن ها را کیلویی بخرد و در اوراقشان سبزی بپیچد.

روزنامه وقایع تهرانیه از 18 بهمن ماه امسال به همت جمعی از طنزنویسان و با حمایت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران هر روز منتشر شده است و برای آن که مردم شهرهای دیگر هم که مترو ندارند ناراحت نشوند نسخه pdf آن را هم می توان دانلود کرد و خواند و خندید.

شما هم فعلا 3 شماره اول آن را دانلود کنید.

 وقایع تهرانیه (1)

وقایع تهرانیه (2)

وقایع تهرانیه (3)

همچنین شما می توانید شماره های بعدی این روزنامه را از سایت www.shirintanz.ir دانلود کنید.

t یک اتفاق خوب در زمینه طنز البته برای تهرانی ها
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
فرصتی برای خنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *