بهترین گوشی های هوشمند برای اجرای بازی ها

t بهترین گوشی های هوشمند برای اجرای بازی ها

طی سال های اخیر و با تغییرات گسترده ای که کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند در محصولات خود ایجاد کرده اند، صنعت بازی‌سازی نیز همگام با این حرکت رو به جلو، بازی هایی با کیفیتی تولید شده اند که اجرای آنها نیازمند مشخصه های سخت افزاری قدرتمندیست که این روزها، برخی از اسمارت فون های موجود در بازار این ویژگی ها را در دل خود جای داده اند.

برای اجرای یک بازی در گوشی های هوشمند، فاکتورهای مهمی تاثیرگذارند که ابعاد صفحه نمایش را می توان از جمله مهمترین این ویژگی ها دانست. البته، سایر فاکتورها همانند پردازنده قدرتمند، باتری بزرگ و قابلیت مدیریت دمای گوشی نیز در این امر دخیل اند که در ادامه قصد داریم تا چند نمونه از این گوشی ها را معرفی کنیم. برای آشنایی با این اسمارت فون ها با تک شات همراه باشید.

گوشی هوشمند (5)

 iPhone 6S Plus

صفحه نمایش 5.5 اینچی و البته با کیفیت این گوشی می تواند میزبان خوبی برای نمایش محتوای گرافیکی بازی ها  باشد. همچنین، ویژگی تاچ سه بعدی این صفحه نمایش می تواند لذت اجرای برخی از بازی ها را دوچندان کند. نباید از پردازنده قدرتمند A9 نیز غافل شد که از قدرت پردازشی بسیار بالایی برای اجرای هرچه بهتر بازی هایی با گرافیک سنگین برخوردار است. ویژگی های دیگری همچون طول عمر بالای باتری و پشتیبانی از وسایل جانبی همچون گیم‌پدها، آیفون 6 اس پلاس اپل را در صدر برترین گوشی های هوشمند ویژه اجرای بازی ها قرار می دهد. البته فراموش نکنید که داشتن اسمارت فونی با چنین ویژگی هایی مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز است.
گوشی هوشمند (4)

 Nexus 6P

دومین گوشی برتر در این فهرست، اسمارت فون نکسوس 6P است که توسط کمپانی هوآوی ساخته شده است. طراحی منحصر به فرد، صفحه نمایش 5.7 اینچی و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 810 در کنار یکدیگر نکسوس 6P هوآوی را به انتخابی مناسب برای گیمرها تبدیل می کنند. بلندگوهای Front-firing دوگانه این گوشی نیز از دیگر قابلیت های بارز این محصول به شمار می رود. مدل 32 گیگابایتی این گوشی تنها 500 دلار قیمت دارد که می تواند برای اسمارت فونی با چنین ویژگی هایی بسیار مناسب باشد.

گوشی هوشمند (3)

 Galaxy Note 5

فبلت ها که در سال های اخیر توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند، می توانند به دلیل نمایشگرهای بزرگ خود یکی از بهترین گزینه های برای اجرای بازی ها باشند. این کهکشانی سامسونگ نیز با صفحه نمایش 5.7 اینچی و پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7 سامسونگ می تواند برای آن دسته از افرادی که قیمت یک گوشی، برای آنها از اهمیت چندانی برخوردار نیست، بسیار مناسب باشد.
گوشی هوشمند (2)

Moto X Pure

این گوشی مختص افرادی با بودجه کم است چرا که موتورولا قیمت باورنکردنی 400 دلاری را برای این محصول خود در نظر گرفته است. محصولی که به ویژگی هایی همچون نمایشگر 5.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 808 و بلندگوهای جلویی با خروجی صدای با کیفیت مجهز است که می توانند لذتی فراموش نشدنی از بازی های اندرویدی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.
گوشی هوشمند (1)

Mi Note Pro

اسمارت فون و یا بهتر بگوییم فبلت می نوت پرو کمپانی شیائومی نیز در شمار بهترین های این فهرست جای گرفته است. این گوشی از صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می برد و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 810 را در قلب خود جای داده است. شیائومی که در حال حاضر جزو برترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود، قیمت 500 دلار را برای مدل 64 گیگابایتی این محصول در نظر گرفته است که می تواند برای کاربرانی با بودجه کم قیمت نسبتاً مناسبی باشد.

PHONEARENA

t بهترین گوشی های هوشمند برای اجرای بازی ها
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چقدر غذاهای خیابانی را می‌شناسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *