شارژ کامل گوشی های هوشمند تنها در ۱۰ دقیقه

t شارژ کامل گوشی های هوشمند تنها در ۱۰ دقیقه

یازمی

شاید شما هم به این فکر کرده اید که ای کاش باتری ها به جای ۱۰۰% شدن، ۱۰۰۰% شارژ شوند تا بتوان چند روزی روی آن ها حساب کرد، متاسفانه این ایده در همین لحظه و در میان گوشی های کنونی تنها یک تصور شیرین است. تنها کاری که اکنون از ما به عنوان کاربر بر می آید انتخاب یک گوشی با حجم باتری بالاتر است!

یکی از دغدغه های محققان کنونی این است که تلفن های همراه شما کمترین میزان زمان را در روز به شارژ شدن نیاز داشته باشد. در گوشی های کنونی میران حجم باتری مدام در حال افزایش است اما نباید از یاد ببریم که در بهترین حالت شما حداقل نیاز به زمانی حدود یک ساعت برای شارژ کامل گوشی هوشمند خود احتیاج دارید.

محقق سنگاپوری Rachid Yazami تراشه ای تولید کرده که توانایی شارژ باتری گوشی تلفن شما را تنها در ۱۰ دقیقه دارد. این شارژ سریع طبق ادعای این محقق ابدا هیچ تاثیری بر فرآیند و روند کاری باتری ندارد و هیچ آسیبی به باتری نخواهد زد.

آقای یازمی اکنون در حال مذاکره با شرکت های تولید کننده و عظیم فناوری مانند سونی و سامسونگ است تا بتواند هر چه سریع تر این تراشه را به تولید انبوه برساند. به احتمال زیاد با توجه به سطح توافق هایی که صورت گرفته تا سال ۲۰۱۷ شاهد استفاده از این تکنولوژی در گوشی های تلفن همراه سطح بازار خواهیم بود.

علی پوربافرانی

t شارژ کامل گوشی های هوشمند تنها در ۱۰ دقیقه
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ببینید ربات های سرآشپز ژاپن چه کار می کنند! (ویدئو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *