سگ غول پیکر در کتاب کودکان

سگ غول پیکر
t سگ غول پیکر در کتاب کودکان

سگ غول پیکر

میچ بویر، نویسنده، عکاس و تصویرگری است که تصمیم گرفته است با عکاسی از سگ خود و به کمک فتوشاپ کتابی برای کودکان طراحی کند.سگی که حالا بزرگ تر از واقعیت است . این سگ در عکس ها مانند یک غول بر فراز پل ها ایستاده است . گاهی هم کنار عکاس راه می رود اما بسیار بزرگ تر از عکاس به نظر می آید . اما این چگونه ممکن است ؟ بله این سگ کوچولو با کمک عکاسش و نرم افزار فتوشاپ به این شکل تبدیل شده است .

هر ساله حدود ۵ میلیون نفر از کودکان در آمریکا مجبور می شوند از خانه ای به خانه دیگر نقل مکان کنند و این کار برای آن ها مشکلاتی عاطفی ایجاد می کند. در کتاب ، ویویان سگ غول پیکر از آلبورکرک نیومکزیکو به بروکلین نیویورک نقل مکان می کند. او انتظار دارد که همه افراد در “شهر بزرگ” مانند او غول پیکر باشند. با این حال ، او وقتی که متوجه می شود اینطور نیست می خواهد به خانه برگردد. 

کتابی برای کمک به بچه ها 

حالا این هنرمند سعی کرده است با عکس های دستکاری شده از این حیوان دوست داشتنی این مشکل را در کتابی برای بچه ها حل کند. این سگ پاکوتاه که اتفاقا حیوان بسیار کوچکی نیز هست با کمک عکاسی و فتوشاپ تبدیل به سگ بامزه و غول پیکری در تصاویر کتاب شده است.

ویر می گوید: “من فکر می کنم همه می توانند با این احساس همراه شوند ، هیجان یک تجربه جدید را از دست بدهند و بلافاصله به دنبال آرامش باشند.” “اما من همچنین فکر می کنم مهم است که آن لحظات را پشت سر بگذارید تا بتوانید رشد کنید ، و این واقعاً ایده پشت کتاب است.”

خود بویر تجربه زیادی در جابجایی دارد که بخشی از الهام او برای این کتاب است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آشنایی با عکاسی مینیمالیستی

وی می گوید  “من بسیار رفت و آمد کرده ام  من تاکنون  9 ایالت ، 15 شهر ، و 22 خانه یا آپارتمان مختلف  را عوض کرده ام  و در نتیجه ، ویویان سگ من نیز  نیز چنین  تجربه ای کرده است.

 

کتاب کودکان و ترفند فتوشاپسگ غول پیکر (3)

سگ غول پیکر (5)

سگ غول پیکر (4)

سگ غول پیکر (2)

حیوان غول پیکر (1)

سگ غول پیکر (7)

سگ غول پیکر (6)

t سگ غول پیکر در کتاب کودکان
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *