فال روز شنبه ۱۸ دی ۹۵

t فال روز شنبه 18 دی 95

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آن ها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود، و شما تا زمانی که وظایفتان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید. خوشبختانه،‌ برداشتن گامی‌ استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را براساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر بکارید تا شاهد رویش خوب ترین ها باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با وجود این که امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه باشکوه بهتر است که کار خود را شروع و آن چه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روشتان با دیگران صحبت کنید به جای این که وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.

دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست

فال روزانه متولدین خرداد

با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آن قدرها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آن ها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی در پیش رو دارید شما را از نظر روحی تغذیه و تامین کنند.

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با باطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن در کارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگیتان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کاملاً آمادگی دارید که یک ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می رسند. خیال های زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هرچند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یک جا پای وصل گذاشته ای. هرچه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آن ها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرشتان است.

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

فال روزانه متولدین مهر

اگر شما به طور طبیعی خلاق هستی، زمان مناسبی است برای این که هنرت را نشان دهی، زیرا که با کار کردن می‌توانی عمیق‌ترین احساساتت را بیان کنی. اما باید با استعداد و دانشی که داری عمل کنی. آن چه که تا به حال به دست آورده‌ای نتیجه استفاده درست از استعدادهایت بوده است.

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید. شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود اعتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

فال روزانه متولدین آبان

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما این طور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آن ها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

فال روزانه متولدین آذر

دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند که آن ها را راهنمایی کنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود که به استراحت کردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید که فقط هر کاری را که نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این کار تماشا کردن تلویزیون باشد، چه شنا کردن در استخر و یا پیاده‌روی کردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده خداوند باش.

فال روزانه متولدین دی

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر این که آن ها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی‌کنند. اما شما می‌خواهید که آن ها را ببخشید؛ به خاطر این که می‌توانید ببینید که هرچه در توان دارید برای درک آن ها انجام می‌دهید. اما شما هم چنین می‌خواهید که آن ها را بیدار کنید. با وجود این که شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می‌شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساساتتان مسئولیت‌هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور این ها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است در ذهنتان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار می دهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌ پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ ناامید کرده است. خود را بابت این که نتوانستید امروز از احساساتتان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توانتان است را انجام دهید.

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

به جای این که بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمان های خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیش تر فعالیت هایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای این که شما از تنها بودن بیزار هستید.

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تو را می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبر نیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

آکاایران

t فال روز شنبه 18 دی 95
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
یاهو مسنجر برای همیشه خاموش می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *