معرفی ۱۱ آنتی ویروس برتر اندروید

t معرفی ۱۱ آنتی ویروس برتر اندروید

برترین آنتی ویروس هااز آن جایی که طیف وسیعی از کاربران از گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده می نمایند، بنابراین هکرها نیز بیش تر تمرکز خود را معطوف به این دسته از کاربران کرده اند. در نتیجه در این روزها استفاده از یک آنتی ویروس مناسب بیش از پیش احساس می شود. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین آنتی ویروس های اندرویدی آشنا کنیم.

یکی از مهم ترین گوشی های موجود در بازار، گوشی های اندروید هستند که تعدادشان بسیار افزایش یافته و در حال رشداند. طبیعی است که با زیاد شدن تعداد گوشی های اندروید، احتمال کلاهبرداری ها، هک شدن ها و فعالیت های تخریبی هم افزایش پیدا می کند. سیستم عامل اندروید که از طرف گوگل حمایت می شود، برخلاف اپل، به روی همگان باز است تا هرکس بتواند نرم افزار خود را ارائه کند. در نتیجه از لحاظ امنیت، این گوشی ها به شدت آسیب پذیر هستند. یکی از مهم ترین خطرات گوشی های اندروید بدافزارهایی (malwares) هستند که از لحاظ ظاهری معتبرند اما در باطن اطلاعات شما را می دزدند. در نتیجه، داشتن یک آنتی ویروس خوب برای هر گوشی اندروید حتما لازم است. البته بهتر است بدانید که در حال حاضر، آنتی ویروس ها فقط آنتی ویروس نیستند؛ بلکه آن ها قابلیت های ضد سرقت، پشتیبان گیری (backup) و پاک محتوایات گوشی از راه دور را هم دارند.

در این نوشته به معرفی مختصر بهترین آنتی ویروس های مناسب گوشی های اندرویدی می پردازیم:

Norton Mobile Security

نورتون یکی از بهترین آنتی ویروس ها است و جایگاهش را در بازار آنتی ویروس ها به خوبی حفظ کرده است. ویژگی ضد سرقت این نرم افزار بسیار عالی است. شما می توانید گوشی خود را از راه دور قفل و اطلاعاتتان را پاک کنید. این نرم افزار هم چنین کارت های حافظه را با سرعت کم نظیری اسکن می کند. نورتون در تشخیص «malware» بسیار خوب عمل کرده است.

 Kaspersky Mobile Security Lite

کسپراسکای جزو آنتی ویروسی های قابل اعتماد است. این آنتی ویروس، همانند عملکردش در کامپیوترهای شخصی، از هک شدن گوشی جلوگیری می کند. این نرم افزار، قابلیت جلوگیری از ویروس، تبلیغات، بدافزار، اسپم (spam)، برنامه های مخرب و تماس ها و پیام های ناخواسته را دارد.

McAfee Antivirus & Security

آنتی ویروس McAfee  که در زمینه امنیت جوایزی از آن خود کرده است، گوشی اندروید را از دسترس هکرها در امان نگه می دارد. این آنتی ویروس موفق و رایگان، دارای قابلیت های ضد سرقت، زنگ هشدار، بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات، قفل کردن اپلیکیشن ها، مسدود کردن تماس و پیام و پاک کردن اطلاعات از راه دور است.

AVG

نرم افزار «AVG» شاید اولین اسمی است که برای آنتی ویروس در کامپیوترهای شخصی به ذهنمان برسد. حالا برای گوشی های اندروید هم این آنتی ویروس به همان اندازه مشهور است. این نرم افزار دارای قابلیت هایی مثل جلوگیری از ویروس، پیدا کردن گوشی، قفل کردن و پاک کردن گوشی، وب گردی امن و محافظت از عمر باتری گوشی است.

ESET

نرم افزار «ESET» هم از آنتی ویروس های خوبی است که البته ویژگی های رایگان آن به اندازه بقیه نیست. اما در هر صورت در تشخیص بدافزار و فیشینگ (phishing) به خوبی عمل می کند.

Avast

این نرم افزار از بهترین آنتی ویروس های رایگان است. اطلاعات گوشی و کارت حافظه را اسکن و تماس ها و پیام های ناخواسته را مسدود می کند. وب گردی با این نرم افزار امن خواهد بود. قابلیت پیدا کردن گوشی با زنگ هشدار، پاک کردن اطلاعات و قفل کردن گوشی از راه دور از دیگر ویژگی های این آنتی ویروس است.

Quick Heal

»کوئیک هیل» نیز از آنتی ویروس های خوب موجود در بازار است. این نرم افزار نسبتاً سرعت بالایی دارد و تقریبا تمامی ویژگی های یک آنتی ویروس را داراست. ویژگی هایی از جمله: جلوگیری از ویروس، سرقت و تماس ها و پیام های ناخواسته. شما می توانید لیست سیاهی از شماره هایی که نمی خواهید تماس یا پیامی از آن ها داشته باشید، بسازید و به کمک «کوئیک هیل» از شر آن ها خلاص شوید. هم چنین می توانید اطلاعات گوشیتان را از راه دور پاک کنید.

NetQin

آنتی ویروس «NetQin» از جمله نرم افزارهایی است که سرعت گوشی را کاهش نمی دهد. پایگاه داده این آنتی ویروس دائما در حال به روز رسانی است تا هرگونه ویروس و برنامه مخرب جدید به وجود آمده ، سریعا شناسایی شود. نرم افزار «NetQin» دارای قابلیت های آنتی ویروس، وب گردی امن، حفظ امنیت دانلود ها، مسدود کردن تماس ها و پیام های ناخواسته، تنظیم سرعت گوشی، پیدا کردن گوشی، پاک کردن لیست دوستان ضمن حفظ آن ها هنگام گم شدن یا ربوده شدن گوشی و برخی ویژگی های دیگر است.

 Comodo

کومودو نیز یکی دیگر از آنتی ویروس هایی است که بسیاری از ویژگی های یک بسته آنتی ویروسی را دارد. این نرم افزار کاملا رایگان است. ویروس ها و برنامه های مخرب را تشخیص داده و گوشی را محافظت می کند و این امکان را به شما می دهد که اپلیکیشن های گوشی خود را مدیریت کنید. هم چنین توسط Comodo می توانید تماس ها و پیام های مورد نظر خود را مسدود کنید و بر روی اپلیکیشن هایتان قفل بگذارید.

Panda Cloud

نخستین آنتی ویروسی است که بر پایه ابر مجازی در اینترنت ساخته شده است. این نرم افزار ساختاری متفاوت از آنتی ویروس های معمول دارد، بسیار سبک است و ویژگی هایی دارد که در یک بسته آنتی ویروس مشاهده می شود: از گوشی شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب محافظت می کند. از لیست مخاطبین بک آپ می گیرد. اطلاعات گوشی شما را از راه دور پاک می کند. برای گوشی شما رمز عبور قرار می دهد. هم چنین نرم افزار سبکی است و سرعت گوشی را کاهش نمی دهد.

F-Secure

آنتی ویروس «F-Secure» جایزه های فراوانی را از آن خود کرده است. این نرم افزار هم ویژگی های ضد ویروس و ضد سرقت را داراست و هم  وبگردی امن و مسدود کردن تماس ها و پیام های ناخواسته را برای شما فراهم می کند.

در نهایت بار دیگر گوشزد می کنیم که امنیت گوشی های هوشمند را جدی بگیرید. سو استفاده از انواع اطلاعاتی که بر گوشی دارید کار سختی نیست. از امنیت گوشی خود مطمئن شوید و همیشه از آن محافظت کنید.

 منبع: msn

t معرفی ۱۱ آنتی ویروس برتر اندروید
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کوچک ترین شارژر دنیا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *