آموزش نقاشی ساده به شیوه “پریسیلا هاوزر”

نقاشی
t آموزش نقاشی ساده به شیوه "پریسیلا هاوزر"

به سادگی نقاشی کنیم 

پریسیلا هاوزر یک بانوی نقاش روسی است و به سادگی  به هر شخصی که تا حدودی با رنگ و قلم مو آشنایی داشته باشد آموزش می دهد که چگونه به سادگی نقاشی کنیم

. هاوزر با روش ابداعی که متعلق به خودش است؛ نقاشی را روی انواع چیزهایی که در زندگی هر شخصی وجود دارد آموزش می دهد. پریسیلا این آرزو را تحقق می بخشد که با ساده ترین و ابتدایی ترین قلموها و نحوه استفاده از رنگ ها بتوانید به زیبایی نقاشی کنید.

او یک فرد بسیار پر انرژی و الهام بخش است. با چشم اندازی جدید بر هنر نقاشی، از لذت نقاشی برای همه سخن می گوید. پریسیلا با کمک اسپانسر هایی که دارد نقاشی را به شیوه های گوناگون مانند فیلم های لذت بخش و عکس های استودیویی تولید می کند. وی با این کار خواهد مخاطبان خود را از هر نقطه ای از دنیا با این هنر زیبا آشنا سازد.

lsd[vh

پریسیلا هاوزر با استفاده از تکنیک نقاشی تاکنون موفق به چاپ ده ها کتاب در زمینه نقاشی شده است. مانند نقاشی و نقاشی تزئینی، تکنیک های گام به گام نقاشی، کارهای رنگی و الگوهای دکور، الگوهای نقاشی، اسرار نقاشی های تزئینی، راهنمای کامل نقاشی روی سرامیک و پرسلن، هنر نقاشی فرهنگی روسیه، پرتره از انواع گل ها، کتاب نقاشی انواع میوه ها و… . اگر با این بخش از آموزش همراه باشید به سادگی می توانید نقاشی یک گل داوودی زیبا را با یک قلم مو و مقداری رنگ روغنی سفید و زرد و قهوه ای روی مقوا بیاموزید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی کتاب "یخی که عاشق خورشید شد"

کتاب نقاشی پرسیلا هاوزر را با نامPriscilla Hauser’s Basic Painting Skills نیز می توانیددانلود کنید.

به سادگی نقاشی کنیم 

مطالب مرتبط:

ایده هایی برای نقاشی روی صورت کودکان

پرتره های دو منظوره حیوانات و شفق قطبی

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t آموزش نقاشی ساده به شیوه "پریسیلا هاوزر"
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *